Anonym (Li) skrev 2021-09-01 11:58:00 följande:
Förstår själv om någon hur frustrerande det kan vara att inte ges chans att beta av sin att-göra-lista inom sexområdet med sin kvinna/man. I ert fall går inte ens att prata om sex vilket är konstigt när de flesta numera frigjort öppna i sånt.
Har det alltid varit så här när ni var yngre och mer flexibla?
Båda i ett förhållande "måste" öppna upp för och bjuda in till ljuva herdestunder, spontana eller planerade, där man omväxlande ger och tar när man får så otroligt tillbaka av glädje och tillfredsställelse i relationen som helhet. Sex är det viktigaste fundamentet i alla relationer hur länge man än hängt ihop.
Dina förslag i sexlivet tycker jag som 50 plus tjej låter väldigt blygsamt ödmjuka och modesta.
Själv har jag inga problem med att går runt utan trosor i bostaden, när det bara är roligt och inbjudande. Varför inte om nån gillar rakat eller sexiga underkläder eller sexleksaker eller vad det må vara. Bara att experimentera tillsammans. Livet går inte i repris och får man inte utlopp för nåt alls i sitt uppstår en underliggande frustration. Tyvärr kan blickar även börja leta sig utåt även om man stoppar vid tankar.
Min "gubbe" låter ändå litet som din kvinna. Hos oss är det jag som är mer nyskapande faktiskt. Så kan det också vara! Inser något av hur du känner. Leta sig till nya äventyr?
// ännu en till Puma girl
Hej!
,Jag utlovade återkoppling på det jag skrev innan helgen. Självklart vill jag också uppfylla det jag lovat. Det skrivs mycket om bekymmer och problem här så det känns extra roligt bara av den anledningen att berätta (och JA, allt är sant, inget är hittepå! Har ingen anledning att ljuga).
Jag hoppades väcka de lilla "puma-takter" som en gång fanns där hos min fru men jag hade låga förhoppningar vis av erfarenhet sen senaste åren.
Omständighetera var bra, vi skulle på hotell lö - sö och gå på spa. Mitt initiativ att överaska och hon var positiv till det. Hon sa jag måste lova att vara välrakad och inte skäggig när vi skulle iväg. Jag svarade att jag lovade vara välrakad om hon också var det.
Redan fre kväll var hon mycket mer sugen än på väldigt länge. Det slutade med att hon gav mig härligt oraralsex i soffan och jag höll kvar när jag kom och hon svalde som om inget hänt. Första gången på alla år som hon svalde!
Lö morgon skönt myssamlag. Vi avbröt efter en stund.
Hon valde på eftermiddagen ut nya snygga kläder, rakade benen, ansade tofsen, ville ha råd om outfit och skor etc och såg fram emot hotellvistelse. När vi kom fram var det direkt och på hennes initiativ tydligt att hon ville bli avklädd och slickad. Det blev riktigt hett, hon var väldigt våt, väl valda underkläder och vi hade långt och mysigt samlag efter att jag klätt av henne och slickat länge. Jag valde att ta av henne allt utom nylonstrumpor och pumps, vilket hon inte alls hade nåt emot. Jag tycker det är sjukt hett med det på henne i sängen vilket hon vet men hon brukar alltid ta av ändå med
hänvisning till obekvämt.
Efter mat och långt spa la vi oss. Hon visade igen sig väldigt sugen så det blev mycket slickande (lite lätt rimming också men det blev det markerade hon nej tack till) och sen långt samlag till jag fick komma.
Sov. På morgonen mer slickande samt 69a på hennes iniativ innan hon gav mig oralsex liggande på rygg (heller aldrig hänt förut) innan samlag och jag fick komma.
Det blev fem gånger på 1,5 dygn. Tror rätt säkert det är rekord för oss iallafall.
Jag frågade om det hänt nåt som gjorde att hon ville så mycket. Inget speciellt var svaret.
Hon viade verkligen puma-potential i helgen! Egentligen helt osannolikt att det skulle hända och hon vill/ kan inte prata om varför. Men så härligt ändå. Ja absolut allt vanlj och egentligen inget som sticker ut och prata fantasier etc en bit bort, men absolut en STOR förändring. Jag fattar egentligen inte vad som hänt.
Visst, sensuell atmosfär, barnlediga, en gnutta vin men som sagt oväntat!
Blir spännande att se hur det blir framåt...
Inte going commando i helgen alltså men mycket annat. Jag är så glad för vår skull.
Och JA, än en gång, hoppas ni som läser det här tror mig, allt jag berättat nu är helt sant!
Tänk om hon läser det och känner igen sig...