Anonym (Mans-äckel) skrev 2021-09-29 11:29:00 följande:
I dagsläget uppfattar inte jag att kvinnors lust är mindre legitim och mindre viktig, utan långt mer legitim och viktigare.
Som sagts tidigare i tråden så ses mäns lust i samhällets ögon som något fult och äckligt, och själv har jag känt mig som ett jävla äckel när jag vill ha sex med min fru. När vi har sex och vilken sorts sex vi har bestäms helt och hållet av henne.
Hennes sexleksaker är med när vi har sex. Mina ber hon mig använda utom syn- och hörhåll för henne, inte osannolikt för att hon dragits med i samhällets äckel.
Att du känner dig som ett äckel, Det låter inte helt sunt..
Vad beror det på? Är hon en manshatande extremist som uttryckt såna värderingar eller är det en känsla som bara blossat upp efter alla diskussioner som varit senaste decenniet av metoo, feminism, samtyckeslagar m.m.?
Du låter som manliga motsvarigheten till det tjejerna kallar att vara någons "kropp att runka i", du får vara kuk när hon vill, som hon vill, är det rätt uppfattat?
Sista stycket känner jag igen mig i, vi har dildos, buttplugs m.m. med i sängen för hennes fysiska njutning, men när vi en kväll låg i sängen och pratade om sex och fantasier så berättade jag vad jag LÄST om prostataorgasm och dess rejälare orgasmer än vanliga sprut-sprut-klart, fick jag till svar: vill du prova nåt sånt får du då göra det utan mig!
Sa jag att minuterna innan hade hon kommit i 69an med en dildo analt.. gärna ber om anal stimulans vid vaginalt sex samt får kraftiga orgasmer av analsex.
Kändes lite tråkigt faktiskt, att det var äckligt och vägra att ens prova för min skull när hon vet hur skönt hon kommer av det