• Anonym (Anonym)

Analsex

Analsex med kvinna som mottagare och mannen som givare. Vad tycker du?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Analsex
  • Anonym (Angelicaah)
    Anonym (Anonym) skrev 2021-09-04 04:43:36 följande:

Analsex med kvinna som mottagare och mannen som givare. Vad tycker du?

Förstår inte varför man inte skulle ha analsex?? I ett förhållande har man väl vanligtvis sex .. eller?
  • Anonym (Anonym)
    Anonym (Why) skrev 2021-09-04 14:23:57 följande:

Dåliga alternativ.

Haft det mkt m en partner. Han ÄLSKADE det, va typ det bästa han visste o han blev så galet kåt att jag oxå gick i gång på det som fan men jag skulle aldrig sj be om det. O när jag är helt okåt tycker jag att det är rätt äckligt faktiskt.

Då svarade du väl nej tack på frågan tänker jag. Att du inte vill ha det så mycket att du tycker ja tack på frågan. Vilket alternativ hade du önskat? Typiskt svenskt att inte kunna välja utan tar mellanmjölk
  • Anonym (Why)
    Anonym (Anonym) skrev 2021-09-04 15:16:17 följande:

Då svarade du väl nej tack på frågan tänker jag. Att du inte vill ha det så mycket att du tycker ja tack på frågan. Vilket alternativ hade du önskat? Typiskt svenskt att inte kunna välja utan tar mellanmjölk

Jag älskade att ha det m honom. Jag tände på hans kåthet och skulle säga ja igen till en man som tänder på det. Så nej jag trycker självklart inte på "kommer ej på fråga". Svårt att läsa?
  • Anonym (Angelicaah)
    Anonym (Why) skrev 2021-09-04 15:19:19 följande:

Jag älskade att ha det m honom. Jag tände på hans kåthet och skulle säga ja igen till en man som tänder på det. Så nej jag trycker självklart inte på "kommer ej på fråga". Svårt att läsa?

Exakt! Njuter inte själv nämnvärt av själva penetrerandet av analen i sig men att han älskar det. Vi tar på bedövningsmedel ett tag innan i min rumpa (som jag såklart tvättar bort haha) och använder is efteråt. Han går igång på när det är våldsamt hårt haha. Såna har alla mina killar varit
  • Anonym (H)
    Anonym (Angelicaah) skrev 2021-09-04 15:21:50 följande:

Exakt! Njuter inte själv nämnvärt av själva penetrerandet av analen i sig men att han älskar det. Vi tar på bedövningsmedel ett tag innan i min rumpa (som jag såklart tvättar bort haha) och använder is efteråt. Han går igång på när det är våldsamt hårt haha. Såna har alla mina killar varit

Fattar inte vad män ska i röven att göra. Du kan få problem med analinkontinens, främst om de är hårdhänta vid analsex.
  • Anonym (Angelicaah)
    Anonym (H) skrev 2021-09-04 15:24:00 följande:

Fattar inte vad män ska i röven att göra. Du kan få problem med analinkontinens, främst om de är hårdhänta vid analsex.

Alla har det nu för tiden. Jag har haft lite problem med det emellanåt men det slutar av sig själv efter ett tag.

Min nuvarande kille har inga problem med det jag har binda bara
  • Anonym (H)
    Anonym (Angelicaah) skrev 2021-09-04 15:28:49 följande:

Alla har det nu för tiden. Jag har haft lite problem med det emellanåt men det slutar av sig själv efter ett tag.

Alla har inte alls analsex. Finns väldigt många som inte har och som blir äcklade av det. Snacka om att dra alla över en kam..
  • Anonym (Angelicaah)
    Anonym (H) skrev 2021-09-04 15:33:12 följande:

Alla har inte alls analsex. Finns väldigt många som inte har och som blir äcklade av det. Snacka om att dra alla över en kam..

Kanske 99% av alla par kanske inte bland äldre och så
  • Anonym (Why)
    Anonym (Angelicaah) skrev 2021-09-04 15:28:49 följande:

Det där däremot låter verkligen inte bra... är du påriktigt ok med detta? Om / när det tar slut mellan er o du är analinkontinent o nästa kanske inte ens är intresserad av analsex..??
  • Anonym (H)
    Anonym (Angelicaah) skrev 2021-09-04 15:38:38 följande:

Kanske 99% av alla par kanske inte bland äldre och så

Fel! I din fantasi är det kanske så.
Svar på tråden Analsex