• Anonym (Gkfgjkh)

    Krävs det att man är en incel för att vara framgångsrik?

    När jag kollar matteböcker så ser jag massa unga män som uppfann massa formel som man lär sig utav boken, dessa levde runt på 1900 talet.

    Jag tänker mig att dessa var Ingels som hade tillgång till matteböcker och inte vapen.

    Hur kommer det sig att dessa typer uppfann dessa saker men att nuförtiden bryr sig folk endast om att knulla och status?

    Jag tror att Incels är viktigt för människors framgång men det var förr i tiden.

  • Svar på tråden Krävs det att man är en incel för att vara framgångsrik?
  • Anonym (Peter)

    Vilka män på 1900-talet syftar du på?

    Det låter som du tänker på sublimering, att sexdriften läggs på något annat (konst, vetenskap och så vidare).
    I dagens samhälle är vi öppnare med sex, och det har en central roll i vardagen även i reklam och film, så kanske har du rätt i att det är svårare att undvika att påverkas idag.

  • Anonym (??)
    Anonym (Gkfgjkh) skrev 2021-09-06 08:30:33 följande:

    När jag kollar matteböcker så ser jag massa unga män som uppfann massa formel som man lär sig utav boken, dessa levde runt på 1900 talet.

    Jag tänker mig att dessa var Ingels som hade tillgång till matteböcker och inte vapen.

    Hur kommer det sig att dessa typer uppfann dessa saker men att nuförtiden bryr sig folk endast om att knulla och status?

    Jag tror att Incels är viktigt för människors framgång men det var förr i tiden.


    Vilka män talar du om? Har du kollat upp deras historia, deras familjer? 

    Albert Einstein var tex gift r ggr och har barn. Trots det hann han bidra till vetenskapen på flera sätt. 

    Och varför drar du slutsatsen att folk idag enbart bryr sig om att knulla och status? Vad vet du om vilka som tex forskar på olika områden idag? 
  • Anonym (Räkan)
    Anonym (Gkfgjkh) skrev 2021-09-06 08:30:33 följande:

    När jag kollar matteböcker så ser jag massa unga män som uppfann massa formel som man lär sig utav boken, dessa levde runt på 1900 talet.

    Jag tänker mig att dessa var Ingels som hade tillgång till matteböcker och inte vapen.

    Hur kommer det sig att dessa typer uppfann dessa saker men att nuförtiden bryr sig folk endast om att knulla och status?

    Jag tror att Incels är viktigt för människors framgång men det var förr i tiden.


    Det ska till ganska så avancerade formler för att de ska ha tillkommit på 1900-talet.
Svar på tråden Krävs det att man är en incel för att vara framgångsrik?