Kort positivt ägglossnings test
Skulle säga att det är helt normalt.
Det betyder ingenting. Vill du få lite mer förvarning innan äl så köp clearblue med 4 fertila dagar
Skulle säga att det är helt normalt.
Det betyder ingenting. Vill du få lite mer förvarning innan äl så köp clearblue med 4 fertila dagar
Jag har använt dom den här cykeln, och hade blinkande ?gubbe? i typ 2 veckor och fast ?gubbe? en kväll.
Betyder det att jag e super fertil? Eller vad innebär det?? Ber om ursäkt för att jag är helt lost
Kan även tillägga att jag med störst hade äl, för jag hade äl smärtorna från helvetet också om det hjälper och gör någon annan klokare
Grejen är att jag ska enligt nin cykel och tidigare menstruationer ha mens om en vecka +- nån dag men eftersom att jag fick fast gubbe 5/9 så kan det väl inte stämma? Jag kör med NC och dom förutspådde äl 29 aug men sen efter ett par dagar ändrade dom till 5/9 av nån anledning. Antar att de inte blir bebis denna månad iallafall men är helt snurrig på allt detta
Ja men precis det har vi ju haft, man kan ju alltid hoppas.. frågan är bara när jag ska ta gravtest då? För enligt beräkning så ska jag vara i vecka 4 nu om man utgår från min senaste mens.. men får väl skjuta upp det ett par dagar bara
Åhhh vad du ger mig lite hopp nu! Vi hade sex säkert 5-6 ggr hehe vart lite väl mycket kanske meeeeen kul var det iallafall