• thebigtitslover

    Män och kvinnor - hur stora bröst föredrar ni?

    Hur stora bröst föredrar ni?

    Jag själv fullkomligt avgudar stora och tunga bröst, men är nyfiken; vad anser Ni?

    Stora och tunga? Små och fasta? Bara naturliga eller ej?

    Upp med allt på bordet!

  • Svar på tråden Män och kvinnor - hur stora bröst föredrar ni?
  • thebigtitslover
    Tom Araya skrev 2021-09-08 10:52:35 följande:

    Naturliga som är lagom till hennes kropp.


    OK! Så du har inga speciella preferenser om de ska vara D-kupor och uppåt, vara fasta eller tunga osv?
  • Anonym (Karl)

    Huvudsaken är att det INTE är silikonbröst. Finns inget fulare och trashigare

  • Anonym (Pelle)

    Naturligt små och fasta bröst.

    Det passar bäst på smala tjejer.

  • Anonym (Q36)

    Små, på mig. Älskar att inte behöva bh. Tycker det är lite roligt att de "perfekta stora fasta" bröst jag avundades som tonåring nu är super hängiga o påsiga medan mina som jag hatade o skämdes för har noll häng o inte ens får fast en penna under (har B-kupa) som 36åring.

    Men på andra älskar jag alla bröst. Tycker platta mammabröst är vackra, stora, små, hängiga, olika vårtor osv. Kvinnokroppen är fantastisk.

  • Anonym (Cleopatra)

    Eftersom de flesta män och förvånansvärt många kvinnor har noll koll på hur bh-storlekar fungerar så säger det absolut nada att referera till nån form av kupstorlek. Att beskriva nån storlek i siffra betyder ju inte per automatik att resterande kropp är smal, petit och smärt...

    Jag gillar mina fylliga äkta bröst som sitter exakt där dom ska sitta fast jag ammat tre barn och är 44 år.

  • thebigtitslover
    Anonym (Cleopatra) skrev 2021-09-08 12:32:54 följande:

    Eftersom de flesta män och förvånansvärt många kvinnor har noll koll på hur bh-storlekar fungerar så säger det absolut nada att referera till nån form av kupstorlek. Att beskriva nån storlek i siffra betyder ju inte per automatik att resterande kropp är smal, petit och smärt...

    Jag gillar mina fylliga äkta bröst som sitter exakt där dom ska sitta fast jag ammat tre barn och är 44 år.


    Kloka ord, tack!

    Min fru har 85G och jag vågar ändå påstå att det säger en hel del, både om att hon har former och stora tunga fylliga bröst. Hon klagar över att de blivit hängigare sedan amning, men jag för egen del anser att de bara blivit mer attraktiva efter det!
  • Anonym (Cleopatra)
    thebigtitslover skrev 2021-09-08 12:57:14 följande:

    Kloka ord, tack!

    Min fru har 85G och jag vågar ändå påstå att det säger en hel del, både om att hon har former och stora tunga fylliga bröst. Hon klagar över att de blivit hängigare sedan amning, men jag för egen del anser att de bara blivit mer attraktiva efter det!


    Ja fast det säger ändå ingenting om huruvida hon är 180 cm lång amazonkvinna eller en småfet 50-åring...
  • thebigtitslover
    Anonym (Cleopatra) skrev 2021-09-08 13:27:29 följande:

    Ja fast det säger ändå ingenting om huruvida hon är 180 cm lång amazonkvinna eller en småfet 50-åring...


    Helt rätt förvisso. Hurdan är en amazonkvinna? ????
  • Anonym (P)
    thebigtitslover skrev 2021-09-08 12:57:14 följande:

    Kloka ord, tack!

    Min fru har 85G och jag vågar ändå påstå att det säger en hel del, både om att hon har former och stora tunga fylliga bröst. Hon klagar över att de blivit hängigare sedan amning, men jag för egen del anser att de bara blivit mer attraktiva efter det!


    Får jag fråga vad som är mer attraktivt med hängiga bröst än ohängiga. Förstår att kärleken till din kvinna växt med tanke på barn och att hennes bröst matat era barn osv. Men ut utomstående perspektiv.. om det inte vore just hennes bröst utan någon annan. Hur kan hängiga vara attraktivare ?
Svar på tråden Män och kvinnor - hur stora bröst föredrar ni?