Höstdepression
Jaha, då kommer hösten och så kommer depressionen som ett brev på posten. Känner mig låg, energilös, likgiltig. Har du några tips mot höstdeppet?
Jaha, då kommer hösten och så kommer depressionen som ett brev på posten. Känner mig låg, energilös, likgiltig. Har du några tips mot höstdeppet?
Haha, tack för roliga kommentarer och bra tips. Det livade upp lite grand i sig... Ljusterapi är det jag inte prövat annars. Försöker med det övriga. Dock svårt att hitta tid för sina intressen i Familjelivet.. Men nog så viktigt. Har inte fått till det på ett bra sätt.
Sen hjärtesorg.. Nej, man dör ju inte. Men när det gått i kras med vissa man älskar, tycker jag det känts som att hugga av en kroppsdel. Man sitter ju lite ihop med vissa, så att säga. Det är bara tiden som läkt hjärtesorg för mig. Kram!
Tack för svar. Nej, men såå dåligt att jag behöver besöka öppenvården tror jag inte det blir. Och jag har bokat en resa till Teneriffa om några veckor för att lapa lite sol. Men, ja en skörhet för depression finns och öppenvården har jag besökt, men riktigt så illa känns det inte än så länge.