• Anonym (ge mig tips och råd…)

    Blött i sängen..

    Det här är en ganska känslig punkt för mig då jag skäms mycket över det. Så helst inga dumma kommentarer mit mig osv..

    Jag får rätt ofta fontänorgasm när jag och killen har samlag. Det blir blött (såklart) och ?äckligt? i sängen. Undrar om ni har några tips? Ni som kanske har experiences liksom.

    Såklart vet jag att man kan vara i duschen, men jag föredrar ju att ligga där det är bekvämt..

  • Svar på tråden Blött i sängen..
  • Anonym (Plastad frotte)

    Plastad frotté kanske? Hjälper mot sängvätning i varje fall..

  • Anonym (KB)

    En handduk av större modell att ha sex på borde väl få plats under er i sängen :)

  • Anonym (Man)

    Min hustru får oftast också fontänorgasm, så vi brukar vara förberedda på det med en tjockt badlakan dubbelvikt under hennes rumpa. Visst, ibland räcker inte det heller, men de gånger så tar vi bara och lägger ut en ny handduk efter akten som man kan sova på.

    Finns ju som nå skrev plastfrotte, kan köpas på Ikeas barnavdelningen t.ex,som barn har för att skydda madrass, kanske vi och du kak prova en sån under rumpan?

  • Anonym (Absorbent)

    Min fru tillverkar absorberande lakan till sjukvården och dom är perfekta att ha i sängen.
    Hon får dom gratis..

  • Jonnynilsson

    Känner igen det där. Förr i tiden hade vi alltid ett badlakan att lägga i sängen. Kom det inte dit innan det blev blött så fick man lägga på det efteråt.

    Nu när min underbara fru gått igenom klimakteriet så blir det inte riktigt lika plaskigt längre i sängen.

  • Anonym (aaa)

    Vi brukar ha handduk under när han slickar mig för det blir ju saliv om inte annat, och det har vi insett inte blir så skönt sen. Man kan ha handduk alltid under sig vid sex.

  • Anonym (Snälla frun)

    Jag kan blöta ner ganska mycket. 
    Vi använder plastat frottelakan från Jysk. Täcker hela dubbelsängen

  • Sugetpar

    Såååå skönt med fontänorgasmer :)

    Vi använder handduk. Men eftersom jag sprutar så otroligt mycket så brukar det inte räcka med handduk så då får man snällt byta lakan:)

    // Lena

  • Anonym (älskar fontänorgasmer)

    Vi kör som många redan nämt med plastad frotté lakan och en handduk över. Funkar hur bra som helst! Och blir det att vi inte hinner bädda sängen med lakanet har vi alltid en handduk bredvid sängen för att ta det värsta iaf :)

    Sjuuukt upphetsande med fontänorgasmer btw <3

  • Anonym (PISS!?)

    PISS!? Det är ju urin ni utsöndrar i samband med samlag. Gillar ni golden shower också!?

    Jag kan tycka det är häftigt att det sprutar vid klimax men man ska veta att sängen är nedpissad

  • Anonym (Hmm)

    Hade en engångsgrej med en tjej som jag fingrade upp till en fontänorgasm.
    Har aldrig sett något liknande vare sig live eller på film. Hon började komma och jag visste ju vad det var så jag bad henne fortsätta och - jävlar ..... vad hon kom.
    Lätt 1,5 meter och flera kraftiga sprut. Ett plastat lakan där hade ju varit som en vinkork på Titanic typ ...

  • Anonym (Wow!)

    Fontänorgasm är ashett! Jag bryr mig inte ett dugg om det ingår (utspädd) urin, bara det faktum att tjejen kommer så hårt så hon sprutar är så sexigt så det går inte att beskriva!

    Se till att ha plastad frotté under, så är det ingen fara för madrassen. Gillar ni inte känslan av frottén så kan man trä vanligt underlakan ovanpå. Sedan är det bara att dra av och tvätta vid behov.

  • Anonym (Lisa)
    Anonym (PISS!?) skrev 2021-09-11 22:54:54 följande:

    PISS!? Det är ju urin ni utsöndrar i samband med samlag. Gillar ni golden shower också!?

    Jag kan tycka det är häftigt att det sprutar vid klimax men man ska veta att sängen är nedpissad


    Nej. Bara nej. Be gone troll.
Svar på tråden Blött i sängen..