• Anonym (Tjej, 25)
    Sun 12 Sep 2021 14:42
    312 visningar
    11 svar
    11
    312

    Vågar jag??

    Har blivit dumpad av en kille som jag har dejtat i x antal månader. Jag har haft så jävla svårt att släppa honom och drömmer fortfarande varje natt att det är vi igen. Jag måste släppa honom och funderar på att faktiskt våga leva lite nu när man faktiskt har chansen.

    Har inte dejtat många i mina dagar och har enbart haft sex med personer som man träffat en kortare tid som slutat innan det blivit seriöst. Jag är ingen person som har ONS eller KK?s.

    Men nu funderar jag på att leva ut min inre sexfantasi om att ha något hemligt med en något äldre man. Han är ca 50 år och riktigt trevlig och vi har alltid något att prata om när vi stöter på varandra. Har fått känslan av att han möjligtvis vill något också men att han är lite blyg. Har fått diskreta inbjudningar av honom. Tex kan han säga att han gärna kan hjälpa till om jag behöver hjälp med något etc.

    Vågar man lägga till honom på facebook och utöka kontakten? Vågar jag? Är det någon av er som haft en likande relation med en äldre man?

  • Svar på tråden Vågar jag??
  • Anonym (Tjej, 25) Trådstartaren
    Sun 12 Sep 2021 15:12
    #2
    Anonym (Livet är kort) skrev 2021-09-12 14:52:19 följande:

    Självklart, kör på!!


    Är det inte fel då med tanke på ålderskillnaden? Tänker ju inget seriöst förhållande men vill bara uppleva nått spännande
  • Anonym (Tjej, 25) Trådstartaren
    Sun 12 Sep 2021 15:54
    #4
    Anonym (Livet är kort) skrev 2021-09-12 15:25:50 följande:

    Verkligen inte! :) Om du tycker att han är het så kör på.


    Nja, han kanske inte är någon jag skulle titta efter på stan men tycker om hans personlighet. Han verkar som en fin människa och det gör att han blir attraktiv för mig.
  • Anonym (Tjej, 25) Trådstartaren
    Sun 12 Sep 2021 17:05
    #9
    StudierKemi skrev 2021-09-12 16:08:02 följande:

    Jag skulle inte rekommendera Dig detta. Du gör som Du vill, men jag själv hade sex med en 17 år äldre man, och han lekte med mig 3 gånger och sen bröt all kontakt. Han började chatta med någon som hade mer pengar. ATEISTISKA SVIN MOGNAR INTE med åldern. Jag hade såå höga förväntningar på en man som var så mycket äldre, men han psykiskt misshandlade mig genom att kn*lla mig hårt och gå (trots att han sa att han är monogam (!) och att vi kommer lösa varje problem, och att jag därför kan komma hem till honom). Jag mår dåligt ofta pga honom och ångrar allt som hänt. Jag känner mig som ett lurat offer i det här.

    www.familjeliv.se/forum/thread/81361965-min-tisdagsterapi-har-gratit-ut-idag


    Jadu, jag har precis lärt mig att ålder inte handlar om mognad överhuvudtaget. Trodde en 30-åring kunde ha lite mer stake och våga står för vad han vill men jag fick dumpa mig själv, åt honom för han inte vågade det själv.
  • Anonym (Tjej, 25) Trådstartaren
    Sun 12 Sep 2021 17:08
    #10
    Anonym (qqq) skrev 2021-09-12 16:09:32 följande:

    Handlar det enbart om tillfälligt sex så ska det väl vara någon du verkligen känner fysisk attraktion till. 

    Bara nu inte han hoppas på mer än så, viktigt att checka av innan man ger sig in i nåt.


    Jag känner själv att jag inte vill ha ett förhållande med en så pass mycket äldre man. Han är gammal nog att vara min pappa så att umgås med honom bland folk skulle ju bli tokigt. Men att umgås, äta mat, prata om livet och ha det mysigt är jag fan sugen på med honom. Hoppas bara inte jag kommer såra honom om jag nu kommer våga?.
Svar på tråden Vågar jag??