BIM oktober 2021
Ingen feber här, ont i halsen, lite hosta och sjukdomskänsla i kroppen.
Mensen kom nu också?.
Ingen feber här, ont i halsen, lite hosta och sjukdomskänsla i kroppen.
Mensen kom nu också?.
Har ingen feber, men förkylningen fick nyfart (eller så drog jag på mig en ny?) i måndagskväll. Inne på 4e veckan förkylning, men hade två milda nästan symptomfria veckor innan snoret o halsontet hopade sig igen i måndags. Astrött, fryser o är vrålhungrig på kvällarna.
Ni som plussat har ni haft molnande vörk och ömmma bröst innan och när dök det upp?
Hej, har bim idag och ingen mens har dykt upp. Brukar vara som en klocka annars och få vid samma tid på morgonen, men har bara mensmol. Testat negativt imorse med RFSU test, är det kört tro? Mår så fruktansvärt illa hela tiden, onda bröst osv. Någon som testat negativt med dessa test och ändå varit gravid? Tänkte testa med cb imorgon om inte mensen dyker upp.
Här blev det äntligen ett efterlängtat PLUS :) Såååå glad!
Hoppas verkligen det går vägen nu!!!
Jag är på äl + 9 så har bim till helgen. Känner också ingenting mot vad jag annars brukar göra inför mens. Kännt något stick i brösten idag men inget utöver det. Sen har jag åkt på en förkylning vilket jag även gjorde med första barnet i tidig graviditet.
Hur funkar de där testen ni använder? Jag har använt rfsu å cb men som jag förstått så oavsett om det är svagt eller starkt plus så ska det räknas som ett plus?
Äl + 10 idag. Lite molnande värk har jag kännt idag. Men inga ömma bröst. Brukar ha ömma bröst och molnande nför mens. Minns inte hur det varr så här dagarna innan bim vid förra graviditeten. Men minns att jag hade riktigt ömma bröst i v6.
Och förkylningen vill inte ge med sig.
Är också på äl+10 ! När har du BIM?
Jag känner ingenting.. Mindre än jag brukar inför mens haha, täker att det också kan vara ett tecken? :D
4 försöket efter missfallet plussade jag :) bf 28/6