• x2troubble

    För våt…

    Jag har ett problem, eller om man ska kalla det problem. Jag skäms för detta och även fast min kille säger att det gör honom sjukt tänd så tror jag inte på honom.

    Jag har varit ?normalvåt? förut, alltså varken ?för? våt eller för torr.

    Men nu när jag för första gången har blivit förälskad, nykär och skaffat mig mitt första förhållande så har det ändrats.

    Min kille har förklarat att jag blir våtare och våtare under samlagt, och efter vi är klar så känner jag ju hur våt jsg är. Jag skäms över det, speciellt eftersom det aldrig har varit så förut under mina 20 år (och jag har endå varit med en hel del män).

    Jag undrar ifall det kan ha någonting med mina känslor för honom att göra? Alltså att jag älskar honom och såklart är supersugen med/och på honom.

  • Svar på tråden För våt…
  • Anonym (Gratulerar)

    Det är bara att gratulera att du har förmågan att bli så våt och kåt när ni har sex. Inte många kvinnor som kan. Absolut inget att skämmas för. Bara att lägga en badhandduk under dig som åker in i tvättmaskinen efter avslutad sexakt. 

  • Anonym (Perfekt)

    ....positivt. Mkt uppskattat! Glöm inte bara att kanske knipa lite mer för att friktionen inte skall minska för honom och att han slaknar.

  • Tom Araya
    x2troubble skrev 2021-09-14 15:11:10 följande:

    Jag har ett problem, eller om man ska kalla det problem. Jag skäms för detta och även fast min kille säger att det gör honom sjukt tänd så tror jag inte på honom.

    Jag har varit ?normalvåt? förut, alltså varken ?för? våt eller för torr.

    Men nu när jag för första gången har blivit förälskad, nykär och skaffat mig mitt första förhållande så har det ändrats.

    Min kille har förklarat att jag blir våtare och våtare under samlagt, och efter vi är klar så känner jag ju hur våt jsg är. Jag skäms över det, speciellt eftersom det aldrig har varit så förut under mina 20 år (och jag har endå varit med en hel del män).

    Jag undrar ifall det kan ha någonting med mina känslor för honom att göra? Alltså att jag älskar honom och såklart är supersugen med/och på honom.


    Din kropp regerar på din känsla av lust och kåthet och det kan såklart påverkas av din känsla för honom.

    Det är inget att skämmas för.

    Som heterosexuell kille/man är det en fantastisk känsla av att göra henne våt och upphetsad.
Svar på tråden För våt…