-
-
Svar på tråden 45 år
-
Ok, tack för ditt svar. men jag tänker ändå vara positiv :) Tror detta med att det är försent när man är över 40 är mycket menalt om man ser hur det såg ut förr i tiden, innan P-piller, IVF mm. Jag slösar gärna pengar på det jag tycker är viktigt för dig, så kan du slösa på det du tycker är viktigt för dig, så är vi alla glada .
-
Lite statistik för den som är intresserad, kul att läsa!

-
-
-
Jag kommer åka till ST Petersburg nästa år om det inte händer något innan dess :) och köra Äggdonation. Men innan dess är 0,5% chans ändå något och tror det är indivuduellt. Min farmor fick barn när hon var 44 och min mormors mamma vid 47
-
Tack!! Kul med lite pepp!!! ? Jag har gått över nu med 7 dagar. Fortfarande negativt på gravtest. Skumt. Har fruktansvärt ömma bröst, lite molvärk som jag haft senaste 3 veckorna. Har dock visat positivt ÄL test 3 dagar i rad nu. Vet inte vad det kan betyda dock. Jag väntar och ser ????
-
Tack! :). Tror överhuvudtaget att allt blir lättare med en glad och positiv inställning. Är övertygad om att jag kommer bli gravid :). Och om jag inte skulle bli det är, och kommer vi vara lyckliga ändå. Tack för peppet!