Ska ni vaccinera era barn?
För det första handlar det inte om vad som är spännande eller ej, för mig är det istället en ångest att veta att samhället inte är gott, utan styrs av en människor som bara vill öka sina tillgångar. Det är hemskt när man börjar inse hur mkt hänger ihop idag.
Sedan är inte alla läkare och vetenskapsmän överens, det är ju hur många som helst som gått ut på olika sett men de har ju blivit hårt censurerade. De du hör i media deltar där för att de för fram den rätta åsikten, du får ju aldrig se en som är kritisk till vaccinerna eller något som har med Corona att göra.
Börja med att se på videoklippet jag delade här uppe så borde iallafall ett frö av nyfikenhet inom dig att sås. Jag kan tipsa dig om mer.
Visst vore det fascinerande om vi aldrig landat på månen, om Area51 hade utomjordingar, om corona vore en enorm konspiration för att få några särskilda intressen att tjäna pengar. Jag kan uppskatta att läsa om sådant i en Dan Brown-bok när jag vill fly verkligheten ett tag.
Men jag tror inte något av det. Jag tror det finns korruption, självfallet, och att privata företag vill tjäna pengar på sina produkter. Jag tror inte att alla människor är goda, den naiviteten släppte jag för länge sen. Men därifrån till att skapa världsomspännande konspirationer som inte upptäcks och avslöjas med så otroligt många fyrkantiga byråkrater som arbetar på världens alla myndigheter. Nä. Jag tror inte på det. Världen är inte lika spännande som man kan vilja få den till att vara.