Inlägg från: Anonym (A) |Visa alla inlägg
  • Anonym (A)

Varför får jag avstämning jämt?

Glinda från Oz skrev 2021-09-18 15:00:11 följande:

Jag har haft självscanning i säkert 10 år, avstämningarna började för drygt ett år sedan. Bortsett från en gång för 8 år sedan har jag haft felfria avstämningar.

Fast du skriver ju själv att du har missat en vara samt haft varor på sidan till din granne..

Där har du nog förklaringen..
  • Anonym (A)
    Glinda från Oz skrev 2021-09-18 15:23:20 följande:

När jag råkade få med mig en dyr vara fick jag inte avstämning. Det kan ha synts på kamerorna och eftersom jag drog mitt kort vet de vem jag är. Det KAN vara så men för mig är det inte självklart, det är därför jag frågar.

När jag handlade till min granne scannade de inte hennes varor i kassan eftersom jag sa till, avstämningen stämde alltså men de kan ha lagt en varning på mitt kort, det är det jag frågar efter.

När jag har frågat i butiken säger de att de inte kan lägga varningar men jag är tveksam till om det stämmer. Kan tillägga att jag aldrig fått prata med en säkerhetsvakt eller liknande.

Det där med grannen skulle ju funka som en fantastiskt bra bortförklaring. Nu förstår jag att du är ärlig men hade jag jobbat i butiken hade jag tänkt att du är en scammer.
  • Anonym (A)
    Anonym (Elin79) skrev 2021-09-19 10:22:53 följande:

I know.

Men det var en ren miss och det har hänt en gång. Behöver jag en påse så köper jag en men detta missade jag.

Och som du förstår så finns det vissa individer som sätter i system att missa påsen varje gång. Det är dem man vill åt. Vi som missar nån gång åker med på det tyvärr. Nödvändigt men bittert.
Svar på tråden Varför får jag avstämning jämt?