Glinda från Oz skrev 2021-09-20 13:42:23 följande:
Du kan inte ha läst särskilt noga, det står i inlägg 5.
Anonym (Beteende) skrev 2021-09-20 10:57:30 följande:
Det kan även ha med köpbeteendet att göra.
Om man till 90% handlar mellan vissa belopp och med en viss mix av varor och sen går in och handlar helt avvikande, bara någon vara av något helt annat. Då kan du få en avstämning då systemet undrar om du försöker fuska.
Det samma säger jag till dig. Du kan ju fan inte läst inlägg #5 noga.
Du skriver i din tilläggs kommentar citera dig och dina egna ord:
Glinda från Oz skrev 2021-09-18 14:23:41 följande:
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2021-09-19 15:47
Varför är någon sur på mitt inlägg?
Jag har nu hittat svaret varför jag får så många avstämningar. Handlar man två eller fler av exakt samma vara måste man få med alla streckkoder.
Handlar jag t,ex tre förpackningar krossad tomat brukar jag scanna in samma förpackning tre gånger, det räknas som ett fel i avstämningen.
www.flashback.org/p72322172"
Handlar jag t,ex tre förpackningar krossad tomat brukar jag scanna in samma förpackning tre gånger, det räknas som ett fel i avstämningen."
Jag hittar INGET i inlägg #5 som säger att man måste scanna varje individuell vara om man har exempelvis tre förpackningar av "samma vara". Och kom inte med en tyken kommentar om att jag inte "Läst noga". Jag har suttit och lusläst det upprepat.
Nu kan man direkt läka till enskilda inlägg på Flashback. Så jag lägger med en länk till inlägg #5 som du påstår att det skulle stå så.
Jag anser att du ska citera från det inlägget #5 på Flashback där du har stöd för ditt påstående.
Och nej du skall inte försöka ducka nu med tykna kommentarer som att "läs noga igen" eller "svara först på denna fråga".. Du har hävdat att det står där i det inlägget. Då är det också DIN sak att BEVISA att det står där. Jag skall vara extremt snäll emot dig och länka direkt till inlägg #5, då Flashback tillåter att man kan direktlänka till individuella poster på deras forum. De andra kan läsa och kolla själva om de är intresserade.
Här är en direktlänk till det enskilda inlägget #5 i den tråden Glinda från Oz hänvisade till.
https://www.flashback.org/sp72322104