• niklas5555

    Otrohet

    Hej ska berätta lite snabbt om mitt problem Jag har varit gift i ca 20 år min fru va supersnygg (och är det fortfarande i 45 års åldern) så snygg så att alla kompisar blev imponerande när hon blev kär i mej fast jag va attraktiv också och hade många tjejer innan . Från början så flörtade hon med många killar lite efter att vi gifte oss varje gång vi gick ut så va hon väldigt intim med en av mina kompisar kompis som alltid hängde med oss när vi gick ut efter ett tag så sa hon till mej att han bad henne lämna mej och sticka iväg med honom men hon vägrade efter några månader så upptäckte jag att hon hade ofta kontakt med en av sina ex per telefon ,(han bodde utomlands) har alltid misstänkt att hon haft sex med min bästa kompis som på yrket är frisör och hon gick dit för att fixa håret ganska ofta ,har aldrig kunnat bevisa det efter ett par år så flyttade vi utomlands på grund av mitt jobb första julen fick hon ett sms under tiden vi satt på julbordet jag blev misstänksam och efter press så kom det fram att hon hade kontakt med samma ex som tidigare hon ringde honom framför mej och bad honom avsluta kontakt.Jag älskade henne väldigt mycket och gick med på att försöka vidare det va några lugna år tills vi bestämde oss att flytta hem jag öppnade ett företag och hon fick åka hem några månader tidigare än mej hon bodde hos min pappa med våra två barn tills jag skulle åka hem en dag så ringde en av mina kompisar och sa att han misstänkte att något va på gång jag pratade med henne men hon nekade en dag ringde min pappa och sa att han vaknade mitt i natten och hon va inte hemma ,försökte ringa henne fick tag på henne efter 10 min och hon sa att hon åkte till våra butik för hon glömde larmet och va orolig efter en försening några månader för min del utomlands Så kom dom på semester där vaknade jag en natt och hittade ett sms som hon hade skickat till någon (fel att kolla på telefonen men jag litade inte på henne)på smset Stod det ...älskling jag saknar dej jag blev förbannad och nästa morgon konfronterade jag henne hon sa att hon haft telefon kontakt med en kille och fått känslor för han, Han va en kund i våran butik efter mycket bråk och många förlåt från hennes sida så bestämde jag mig att glömma det och ge henne en chans till det har gått 10 år efter det Vi flyttade utomlands igen och lever ganska bra Jag gör allt för henne (köper blommor varje helg är snäll mot henne ) vi bråkar aldrig men har aldrig sex kanske 5-6 gånger om året som mest dom sista 10 år några gånger blir det tjatt sex och jag hatar att tjata Nu är jag 45 och orkar inte lämna och börja om ,känner att jag är för gammal för det och det värsta är att det känns att jag inte duger fast jag är en väldig stilig man som kvinnor gärna umgås med blir bjuden på många jobb fester men går aldrig vad ska jag ta mej till orkar inte utan sexliv längre och vara otrogen ,inte min stil"

  • Svar på tråden Otrohet
  • Anonym (??)

    Varför lägger du upp exakt samma tråd som häromdagen, och med samma usla interpunktion så att man inte orkar läsa? Vill du få några seriösa kommentarer behöver du dela upp texten i stycken och göra ordentliga meningar. 

  • Anonym (FYI)
    Anonym (??) skrev 2021-09-20 09:04:37 följande:

    Varför lägger du upp exakt samma tråd som häromdagen, och med samma usla interpunktion så att man inte orkar läsa? Vill du få några seriösa kommentarer behöver du dela upp texten i stycken och göra ordentliga meningar. 


    Ja, svårt att få ett sammanhang när det varken finns meningar eller styckesindelning. Dessutom verkar flänga mellan tider och otroheter.
  • Anonym (Tombola)

    Måste bott utomlands väldigt länge, även prepositioner och syftningar är helt fel....känns lite som google translate 

  • Anonym (PUNKT)
    niklas5555 skrev 2021-09-20 08:04:49 följande:

     Från början så flörtade hon med många killar lite efter att vi gifte oss varje gång vi gick ut så va hon väldigt intim med en av mina kompisar kompis som alltid hängde med oss när vi gick ut efter ett tag så sa hon till mej att han bad henne lämna mej och sticka iväg med honom men hon vägrade efter några månader så upptäckte jag att hon hade ofta kontakt med en av sina ex per telefon ,(han bodde utomlands) har alltid misstänkt att hon haft sex med min bästa kompis som på yrket är frisör och hon gick dit för att fixa håret ganska ofta ,har aldrig kunnat bevisa det efter ett par år så flyttade vi utomlands på grund av mitt jobb första julen fick hon ett sms under tiden vi satt på julbordet jag blev misstänksam och efter press så kom det fram att hon hade kontakt med samma ex som tidigare hon ringde honom framför mej och bad honom avsluta kontakt.


    Snälla lär dig använda punkt. Det här långa stycket är alltså EN mening. Helt omöjligt att läsa och kunna svara på.
Svar på tråden Otrohet