• Anonym (Medelålders)

    Män, se hit! Leksaker/prova nytt

    Ni män, kan ni dela med er?

    Jag är kvinna i en längre heterosexuell relation där jag efterfrågat mer variation och engagemang i sexlivet. Har uttryckt önskemål om att prova leksaker både för egen del, båda och för honom. Föreslagit att prova annat och prova nytt, att han får önska vad han vill när som helst. Men får ingen respons. Går detta tolka på annat vis än att han är totalt ointresserad av mig som individ. Eller är ni många män därute som inga fantasier eller önskemål alls har?

  • Svar på tråden Män, se hit! Leksaker/prova nytt
  • Anonym (69"-man)

    Det behöver inte vara ointresse utan ovana. Jag har använt leksaker på kvinnor sedan tonåren men jag vet andra män som inte byggt den relationen som unga och därför inte är bekanta med grejerna. Sedan är det stigmatiserat kring leksaker för kuken. Faktum är att det ses ner mer på en grabb som fått en flashlight i present än en kille som öppet berättar om att han använder but plus på sig själv under sex. (jag ser inget direk fel i att använda någondera).

    Ta kommandot börja med något till dig och lek tillsammans. Visa honom hur det blir bra för dig. Utveckla där ifrån.

  • Anonym (Toyboy)

    Har du alltid, mer eller mindre, haft sådan lust? Eller har du hittat lusten nyligen igen efter år av mindre lust?

  • Anonym (sexy)

    Låt han prova ollon ring med kula eller hästsko ring med två kulor.
    Ni kommer ha glädje båda två.

  • Anonym (Medelålders)
    Anonym (69"-man) skrev 2021-09-22 20:23:23 följande:

    Det behöver inte vara ointresse utan ovana. Jag har använt leksaker på kvinnor sedan tonåren men jag vet andra män som inte byggt den relationen som unga och därför inte är bekanta med grejerna. Sedan är det stigmatiserat kring leksaker för kuken. Faktum är att det ses ner mer på en grabb som fått en flashlight i present än en kille som öppet berättar om att han använder but plus på sig själv under sex. (jag ser inget direk fel i att använda någondera).

    Ta kommandot börja med något till dig och lek tillsammans. Visa honom hur det blir bra för dig. Utveckla där ifrån.


    Tack för svar, det var till mig jag initierade till att börja med. För hjälp att kunna få det bra även efter barnafödandet. Varför ses det ned på män som vill använda leksaker/hjälpmedel? Vad för slags leksaker tycker du har fungerat bra?
  • Anonym (69"-man)
    Anonym (Medelålders) skrev 2021-10-02 11:50:14 följande:

    Tack för svar, det var till mig jag initierade till att börja med. För hjälp att kunna få det bra även efter barnafödandet. Varför ses det ned på män som vill använda leksaker/hjälpmedel? Vad för slags leksaker tycker du har fungerat bra?


    Ja om det är till dig så är det ju lite upp till vad du gillar. Här i huset har vi några varianter på buttpluggar som används flitigast på oss båda. Annars så är satisfier pro en extremt effektiv grej men sexet blir väldigt trist tycker jag då hon kommer på 20 sekunder. Hon avskyr andra vibrator av alla andra slag.

    Klämmor till bröstvårtorna är den mest överraskande grejen som tydligen är sköna. Ha dem bara på korta stunder i början. Det är inte så sexigt när vårtorna blir svartlila. Rädslan dyker upp och stämningen kommer av sig.
Svar på tråden Män, se hit! Leksaker/prova nytt