• Anonym (Ts)

    Kalla fakta: Svenska incels

    Någon som sett Kalla fakta om svenska Incels?

    Skriv gärna era åsikter och tankar om programmet.

  • Svar på tråden Kalla fakta: Svenska incels
  • Anonym (ShineOnYouCrazyDiamond)

    Nej, har inte sett och förstår inte meningen med att blåsa upp ett så mikroskopiskt problem.

    Känns som vänstern gärna pratar om incels för stt slippa prata om andra samhällsproblem som till skillnad från incels är gigantiska.

    MEN, såklart tråkigt om de finns de som odlat ett hat mot kvinnor.

  • Anonym (Ts)
    Anonym (ShineOnYouCrazyDiamond) skrev 2021-09-23 20:41:23 följande:

    Nej, har inte sett och förstår inte meningen med att blåsa upp ett så mikroskopiskt problem.

    Känns som vänstern gärna pratar om incels för stt slippa prata om andra samhällsproblem som till skillnad från incels är gigantiska.

    MEN, såklart tråkigt om de finns de som odlat ett hat mot kvinnor.


    Då tycker jag att du ska titta på programmet innan du skriver.
  • Anonym (Ts)
    Anonym (A) skrev 2021-09-23 20:50:46 följande:

    Jag ska se nu klockan 9.


    Återkom gärna med dina synpunkter när du tittat
  • Anonym (Ska se)

    Så intressant ämne! Får kolla i helge. På svtplay.

  • Anonym (A)
    Anonym (Ts) skrev 2021-09-23 20:54:05 följande:
    Återkom gärna med dina synpunkter när du tittat
    Har sett trailern och det var skrämmande, såg även Efter fem där de tog upp detta.
  • Anonym (Huga)

    Såg kalla fakta online i förmiddags. Herregud säger jag bara. Undrar hur många av dessa som likt den siste som intervjuas aldrig skulle kunna möta sina egna åsikter.

  • EmelieE1996
    Anonym (ShineOnYouCrazyDiamond) skrev 2021-09-23 20:41:23 följande:

    Nej, har inte sett och förstår inte meningen med att blåsa upp ett så mikroskopiskt problem.

    Känns som vänstern gärna pratar om incels för stt slippa prata om andra samhällsproblem som till skillnad från incels är gigantiska.

    MEN, såklart tråkigt om de finns de som odlat ett hat mot kvinnor.


    Jag skulle snarare påstå att det är ett stort samhällsproblem, att unga män påverkar och uppmanar andra unga män på olika internetforum att hata och våldta kvinnor. Det är sorgligt att du förminskar alla våldtäkter och kvinnomord som sker genom att skriva att det inte är ett stort samhällsproblem. Och att du börjar dra in politik och skylla på vänstern är bara för att du har brist på bättre argument.
  • Anonym (Löjrom)

    Det kändes som ett "ofärdigt" program, hade velat se mer. Ett ämne och fenomen som behöver belysas och fördömas i större grad. Patetiska kräk.

Svar på tråden Kalla fakta: Svenska incels