• Februaryflickan

    Kiss luktar mer än vanligt..

    Hej! Jag vet inte om någon känner igen sig.. det är så att jag hade för en månad sedan tillbaka, problem med träningar och sveda när jag kissar. Försökte behandla detta själv. I augusti tog jag ett urinprov som visade negativt. Fick ingen behandling för det utan fick behandla det själv. Nu är vi inne i september månad jag har inte sveda. Mitt urin ser okej ut, lite mörkt emellanåt. Men jag har märkt det att det luktar supermycket. Det är ju på den senaste tiden.

    I samband med det här har jag ibs. Hade för några dagar sedan ont längst ner i magen och även ryggen längst ner där bak. Inte att det strålade ut mot sidorna mot ryggen. Utan vid en punkt längst ner vid ländryggen och sen längst ner vid magen. Jag vet inte om detta har något samband. Skulle vara intressant o veta om någon har varit med om samma.. tro mig jag hade velat kontaktat vården med min tidigare historia med vården så gör jag helst inte..

  • Svar på tråden Kiss luktar mer än vanligt..
  • Anonym (anonym)

    något organ som blivit inflammerat? Antingen njure eller gallblåsan, eller något sådant? 

Svar på tråden Kiss luktar mer än vanligt..