• Anonym (Döm mig inte)

    Äntligen bekräftade han...

    Måste skriva av mig igen. Min fd unga kk som jag träffade mycket innan han blev ihop med en jämnårig tjej bekräftade nyligen det jag själv trott. Han ringde mig som vanligt sent en kväll efter några glas. Hade gått lite mer än en månad sedan sist. Vi pratade länge. Och rätt djupt. Inget onlinesex. Han berättade att han fortfarande tycker om mig och flera andra bekräftande saker. Några dagar senare hör han av sig igen och ber om ursäkt för att han ringde. Inte bra. Dåligt samvete mot tjejen. Jag vart lite arg och för första gången sa jag att erkänn bara för dig själv att du har svårt att släppa mig. Att du tänker på mig och det vi haft, sa jag och ja det var sant det jag sa. "Jag försöker" sa han. Jag sa att jag uppskattade det han sa och att så Klart är vi vänner och att han får ringa mig. "Jag ska ringa bättre tider i fortsättningen" sa han. Det är Första gången han säger vad han känner för mig. Jag har förstått detta eftersom det snart är två år sedan han träffade sin tjej och än inte släppt mig. Och nej, jag vill inte han släpper mig. Vet att det aldrig kan bli vi, men att ha han i mitt liv om än just en gnutta gör mig glad.

  • Svar på tråden Äntligen bekräftade han...
  • Anonym (jury)

    Sluta medverka i din unga fd kks försök på att få lite sex vid sidan av sitt nuvarande förhållande. Om det fanns något viktigt för honom att säga och bekräfta omkring dig kunde han ha gjort det då. Att han först får detta behov av att hinta att han inte släppt dig sent en kväll i berusat tillstånd beror nog inte på att det tagit så lång tid för honom att komma underfund med det, utan mer på att det börjar gå rutin i hans nuvarande förhållande och han därför kunne tänka sig lite underhållning vid sidan av.

  • Anonym (755)

    Det är väl bra om han gör dig glad. Han kommer säkert tillbaka till dig när det funkar för honom.

  • Anonym (Döm mig inte)
    Anonym (jury) skrev 2021-10-01 17:38:55 följande:

    Sluta medverka i din unga fd kks försök på att få lite sex vid sidan av sitt nuvarande förhållande. Om det fanns något viktigt för honom att säga och bekräfta omkring dig kunde han ha gjort det då. Att han först får detta behov av att hinta att han inte släppt dig sent en kväll i berusat tillstånd beror nog inte på att det tagit så lång tid för honom att komma underfund med det, utan mer på att det börjar gå rutin i hans nuvarande förhållande och han därför kunne tänka sig lite underhållning vid sidan av.


    Om du läser så var han inte full när han bekräftade att det han sagt var sant. Han är inte en sån som pratat känslor förr, men märker att han mognad genom att ha ett förhållande. Och sex? Hade gärna haft det, men lite svårt då han just nu bor långt, långt borta!
  • Anonym (Ghost)

    Så ni två ska hålla liv i en fantasi medan hans tjej går ovetande om ert svineri bakom hennes rygg....? Det finns då fan folk till allt.

  • Anonym (Ghost)
    Anonym (Döm mig inte) skrev 2021-10-01 17:45:10 följande:
    Om du läser så var han inte full när han bekräftade att det han sagt var sant. Han är inte en sån som pratat känslor förr, men märker att han mognad genom att ha ett förhållande. Och sex? Hade gärna haft det, men lite svårt då han just nu bor långt, långt borta!
    Please... Nej, man är inte mogen bara för att man lyckats lura nån stackare till en relation! Skärp dig lite grann, lämna honom ifred. Ni ska så klart bryta all kontakt om det finns nåt vett i dig, eller så kräver du att han gör slut med henne om ni ska fortsätta prata! För även ert prat skadar hans relation, kan ge mig sjutton på att den tjejen förtjänar bättre! Hur skulle du själv tycka om du var i en relation och din kille höll på så där....?
  • Anonym (Döm mig inte)
    Anonym (755) skrev 2021-10-01 17:44:33 följande:

    Det är väl bra om han gör dig glad. Han kommer säkert tillbaka till dig när det funkar för honom.


    Jo så är det nog. Fast kan inte erbjuda honom något annat än vänskap och sex. Är så mycket äldre än han. Och han vill ha mer än det i livet vilket är förståelig. Något hans flickvän kan ge honom.
  • Anonym (755)
    Anonym (Döm mig inte) skrev 2021-10-01 18:08:39 följande:

    Jo så är det nog. Fast kan inte erbjuda honom något annat än vänskap och sex. Är så mycket äldre än han. Och han vill ha mer än det i livet vilket är förståelig. Något hans flickvän kan ge honom.


    Vänskap och sex är inte så dåligt.
  • Anonym (jury)
    Anonym (Döm mig inte) skrev 2021-10-01 18:08:39 följande:
    Jo så är det nog. Fast kan inte erbjuda honom något annat än vänskap och sex. Är så mycket äldre än han. Och han vill ha mer än det i livet vilket är förståelig. Något hans flickvän kan ge honom.
    Om du är så mycket äldre än din fd. toyboy borde du också vara den som agerar vuxet i denna situation och inte leder honom i fördärvet genom att fiska efter bekräftelse när han kontaktar dig med ett lite tvivelaktigt ändamål.
  • Anonym (Döm mig inte)
    Anonym (jury) skrev 2021-10-01 18:26:01 följande:

    Om du är så mycket äldre än din fd. toyboy borde du också vara den som agerar vuxet i denna situation och inte leder honom i fördärvet genom att fiska efter bekräftelse när han kontaktar dig med ett lite tvivelaktigt ändamål.


    Tagga ner. Han är vuxen nog att fatta och ta ansvar för det han gör.
Svar på tråden Äntligen bekräftade han...