Inlägg från: Anonym (Döm mig inte) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Döm mig inte)

Äntligen bekräftade han...

Måste skriva av mig igen. Min fd unga kk som jag träffade mycket innan han blev ihop med en jämnårig tjej bekräftade nyligen det jag själv trott. Han ringde mig som vanligt sent en kväll efter några glas. Hade gått lite mer än en månad sedan sist. Vi pratade länge. Och rätt djupt. Inget onlinesex. Han berättade att han fortfarande tycker om mig och flera andra bekräftande saker. Några dagar senare hör han av sig igen och ber om ursäkt för att han ringde. Inte bra. Dåligt samvete mot tjejen. Jag vart lite arg och för första gången sa jag att erkänn bara för dig själv att du har svårt att släppa mig. Att du tänker på mig och det vi haft, sa jag och ja det var sant det jag sa. "Jag försöker" sa han. Jag sa att jag uppskattade det han sa och att så Klart är vi vänner och att han får ringa mig. "Jag ska ringa bättre tider i fortsättningen" sa han. Det är Första gången han säger vad han känner för mig. Jag har förstått detta eftersom det snart är två år sedan han träffade sin tjej och än inte släppt mig. Och nej, jag vill inte han släpper mig. Vet att det aldrig kan bli vi, men att ha han i mitt liv om än just en gnutta gör mig glad.

• Svar på tråden Äntligen bekräftade han...
  • Anonym (Döm mig inte)
    Anonym (jury) skrev 2021-10-01 17:38:55 följande:

Sluta medverka i din unga fd kks försök på att få lite sex vid sidan av sitt nuvarande förhållande. Om det fanns något viktigt för honom att säga och bekräfta omkring dig kunde han ha gjort det då. Att han först får detta behov av att hinta att han inte släppt dig sent en kväll i berusat tillstånd beror nog inte på att det tagit så lång tid för honom att komma underfund med det, utan mer på att det börjar gå rutin i hans nuvarande förhållande och han därför kunne tänka sig lite underhållning vid sidan av.

Om du läser så var han inte full när han bekräftade att det han sagt var sant. Han är inte en sån som pratat känslor förr, men märker att han mognad genom att ha ett förhållande. Och sex? Hade gärna haft det, men lite svårt då han just nu bor långt, långt borta!
  • Anonym (Döm mig inte)
    Anonym (755) skrev 2021-10-01 17:44:33 följande:

Det är väl bra om han gör dig glad. Han kommer säkert tillbaka till dig när det funkar för honom.

Jo så är det nog. Fast kan inte erbjuda honom något annat än vänskap och sex. Är så mycket äldre än han. Och han vill ha mer än det i livet vilket är förståelig. Något hans flickvän kan ge honom.
  • Anonym (Döm mig inte)
    Anonym (jury) skrev 2021-10-01 18:26:01 följande:

Om du är så mycket äldre än din fd. toyboy borde du också vara den som agerar vuxet i denna situation och inte leder honom i fördärvet genom att fiska efter bekräftelse när han kontaktar dig med ett lite tvivelaktigt ändamål.

Tagga ner. Han är vuxen nog att fatta och ta ansvar för det han gör.
  • Anonym (Döm mig inte)
    Anonym (?) skrev 2021-10-01 21:09:55 följande:

Men TS, vad vill du?

Har du dåligt självförtroende?

Kanske bör ni ha ett förhållande?

Varför inte?

Är du typ 20 år äldre, så kanske det blir för stor åldersskillnad. Kanske.

Vi bör inte ha ett förhållande. Pga åldersskillnaden så Klart. Olika mål i livet. Olika faser i livet. Skrev inlägg för behövde skriva av mig lite. Och kanske få vettig input. Har ganska dåligt självförtroende ja. Iaf när det kommer till han.
  • Anonym (Döm mig inte)
    Anonym (?) skrev 2021-10-01 22:07:01 följande:

Dömer dej inte. Undrade bara. Det gör jag fortfarande,)

Vad är det du undrar?
  • Anonym (Döm mig inte)
    Anonym (gr) skrev 2021-10-02 10:43:41 följande:

Tycker också synd om tjejen.. Ingen ska behöva bli behandlad så.

Det TS borde sagt till honom är att antagligen är du lojal mot din tjej och struntar i mig, men om du inte kan det så gör slut med henne för hennes skull.

För att försvara honom så älskar han verkligen henne, men han tycker även om mig. Det är tillåtet. Vänner i olika åldrar kan man ha. Sen att jag är en gammal kk är en annan sak. Så länge vi känner attraktion till varandra är det svårt. En dag har den nog försvunnit och då kan vi enbart vara vänner. En vän han inte behöver vara orolig över att tjejen får nys om.
  • Anonym (Döm mig inte)
    Anonym (Ledsen) skrev 2021-10-02 16:46:30 följande:

Jag hadde en underbar älskarinna för några år sedan. Valde dock bort henne för en annan kvinna. Känner ibland att jag valde fel har ibland tänkt kontakta henne. Men jag vill inte såra henne igen vilket det ju är risk för.

Varför vill du kontakta henne?
  • Anonym (Döm mig inte)
    Anonym (Ledsen) skrev 2021-10-03 06:13:41 följande:

Jag har kommit fram till att jag valde fel kvinna.

Vad var det som gjorde att du inte valde älskarinnan?
  • Anonym (Döm mig inte)

Gravidagiraffen jag kan försäkra dig att det INTE är din man.

Svar på tråden Äntligen bekräftade han...