• Anonym (Q)

36 år gammal kille, aldrig haft en flickvän. Vad göra åt saken?:

Lite sent att börja nu. 36 och aldrig haft en kvinna, det är inte många som skulle acceptera en sån man tyvärr.

• Anonym (Q)
    Anonym (Nånstans) skrev 2021-10-02 22:01:43 följande:

Jodå. Min man var 39 när vi möttes och han hade aldrig haft en flickvän. Vet fler också.

Ts: var tillgänglig överallt. Det är ju svårt veta i förväg exakt var man kan träffa nån. Det kan ju egentligen vara var som helst. Men ragga inte! Det är avskräckande. Social, trevlig och pratar. Det räcker oerhört långt.

Och visste du när du träffade honom att han aldrig haft tjej eller framkom det senare? Är ni religiösa och det var av den anledningen han aldrig haft någon?

Det kanske finns enstaka kvinnor som köper det men faktum är att de flesta kvinnor skulle välja bort en man i den åldern som varken haft förhållande eller sex.
  • Anonym (Q)
    Anonym (CL) skrev 2021-10-03 10:18:59 följande:

Vadå " men faktum är att"....hur kan du påstå att du kommer med fakta? Hur vet du det? Om man träffar och blir intresserad av en person, varför skulle " de flesta" avsluta det om man upptäcker att personen är som ts?

Det låter ju bara dumt..

Inte det minsta dumt. Får man reda på att en kllle i den åldern aldrig haft en kvinna så är det en stor varningsklocka som ringer. Varför har ingen velat ha honom, vad är det han döljer, osv. Och att många reagerar så har hur många som helst vittnat om bla här på FL. Sedan finns det en del som inte vill behöva lära upp en oerfaren man, det ser jag själv som ett mindre problem, man kan ju forma honom till den älskare man vill ha, men jag skulle aldrig våga chansa med en man i den åldern som ingen kvinna velat ha fram till dess. Och ja det är jag övertygad om gäller en stor majoritet av kvinnor.
  • Anonym (Q)
    Anonym (Pelle) skrev 2021-10-03 21:03:11 följande:

Att vilja ha en kvinna som inte är mullig eller överviktig är inte speciellt höga krav egentligen.

Jo, om man anser att allt över BMI på 12 är övervikt.
Svar på tråden 36 år gammal kille, aldrig haft en flickvän. Vad göra åt saken?: