• Anonym (CL)

36 år gammal kille, aldrig haft en flickvän. Vad göra åt saken?:

Anonym (Q) skrev 2021-10-02 20:35:25 följande:

Lite sent att börja nu. 36 och aldrig haft en kvinna, det är inte många som skulle acceptera en sån man tyvärr.

Jag håller inte med där....jag skulle inte ha nåt problem om jag blev intresserad av en man med liknande historia. Det är hur han är som är viktigt.

Det finns kvinnor i samma sits med för övrigt. Toppen vore om ts träffade en kvinna som också har liten eller ingen erfarenhet. Vilken härlig resa de skulle kunna göra tillsammans.
  • Anonym (CL)
    Anonym (Jennifer) skrev 2021-10-02 21:01:36 följande:

Har du några tjejkompisar? Om det känns ok kan du prata med dem och dels fråga vad hos dig som de tror att tjejer har svårt för, och vad du kan förändra/förbättra/framhäva. Dels kan du ju kolla om de har någon tjejkompis de tror att du hade passat med.

Annars är väl det som gäller att se till att träffa så mycket tjejer som möjligt, i positiva sammanhang. Gå på speeddating, salsakurs, gruppträning/crossfit, etc.

Du kan gå med i kompisgrupper på FB, Citypolarna, någon förening som intresserar dig.

Ja..vara ute i samhället och bara träffa folk. Rätt var det är så träffar man sin match. Det är inte lättare för mig nu som skild 55-åring att träffa någon efter maken.

Att jag haft flera fh spelar ingen roll nu. Jag är ensam sedan åratal.
  • Anonym (CL)
    Anonym (Q) skrev 2021-10-03 09:59:11 följande:

Och visste du när du träffade honom att han aldrig haft tjej eller framkom det senare? Är ni religiösa och det var av den anledningen han aldrig haft någon?

Det kanske finns enstaka kvinnor som köper det men faktum är att de flesta kvinnor skulle välja bort en man i den åldern som varken haft förhållande eller sex.

Vadå " men faktum är att"....hur kan du påstå att du kommer med fakta? Hur vet du det? Om man träffar och blir intresserad av en person, varför skulle " de flesta" avsluta det om man upptäcker att personen är som ts?

Det låter ju bara dumt..
Svar på tråden 36 år gammal kille, aldrig haft en flickvän. Vad göra åt saken?: