36 år gammal kille, aldrig haft en flickvän. Vad göra åt saken?:
Jag skrev "sällan". Det är klart man kan träffa nån i nästan vilket sammanhang som helst. Även i gamla gäng. Men vissa platser och sätt är väl mer ovanliga. Många vi känner har träffats via samma dejtingsida vi var med på. Den finns inte längre. Men det finns ju andra och då kan man ju absolut träffa nån på det viset. Eller rättare sagt träffa en möjlig kandidat- det krävs ju att man träffas irl också. Då upptäcker man ju fort om det verkligen är en kandidat.
Jag har så många exempel på män och kvinnor i min bekantskap som inte tillhört de där som gått åt i första taget. Men de allra flesta har ändå hittat nån till slut. Det som ytterst ska till om man aldrig hittar nån är antingen att man aldrig vistas bland folk eller att man är jätteotrevlig eller totalt dödens sunkig. I övrigt finns det nån för alla. Eller jo- jag lägger på en kategori män till. De med på tok för högra krav. Vi har ju tex magerförespråkaren själv här på F.L. Han lär få svårt. Detsamma gäller ju kvinnor med för höga krav. Kom ner på jorden säger jag bara.