Inlägg från: Anonym (Dejtar) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Dejtar)

36 år gammal kille, aldrig haft en flickvän. Vad göra åt saken?:

Anonym (Oerfaren) skrev 2021-10-03 13:25:24 följande:
    Brukar markera mot min mor ibland när hon vill hålla på och bestämma för mycket. Tror många mammor är så även med vuxna barn, att de lägger sig i mycket. Har hört andra som också vittnar om det, även tjejer. 

Hur det kommer sig att jag inte träffat någon? Jag tror att jag är rädd för att visa att jag tycker om någon. Har även haft en del problem under skoltiden med mobbning och ensamhet under vissa delar av skoltiden, men inte hela. Är ganska social med nya människor. Tror jag hamnat i någon slags trygghet i hur jag lever; jag är singel, träffar kompisar, går och tränar, går ut på krogen och är nöjd med det, fastän jag inte är det egentligen.
    Jag känner igen mig. Är också singel och runt din ålder. Folk har undrat varför jag är singel. Men jag har anpassat mig till en livsstil som jag är nöjd med och blivit bekväm. Men vill samtidigt träffa någon...

Känner också igen mig med att min mor också lägger sig i och vill bestämma vem som är OK för mig att träffa... Så jag har nog blivit för "kräsen" och för försiktig vem jag väljer att börja dejta.
Svar på tråden 36 år gammal kille, aldrig haft en flickvän. Vad göra åt saken?: