Inlägg från: Anonym (kaffedraken2) |Visa alla inlägg
  • Anonym (kaffedraken2)

36 år gammal kille, aldrig haft en flickvän. Vad göra åt saken?:

Anonym (Nånstans) skrev 2021-10-03 13:42:17 följande:
    Det är nog ytterst sällan man blir ihop med nån gammal bekant man känt i flera år. Och tillkommer inte nytt folk eller man träffar andra speciellt ofta blir det ju svårt. Vi möttes på en dejtingsajt. Vi hade aldrig träffats irl annars.

Jag förstår inte alls varför kvinnor inte skulle kunna tänka sig nån som aldrig haft nån såvida inte mannen ifråga är väldigt märklig, bor hemma med mamma vid 40, ser ut som ett sluggo eller beter sig som ett svin. Det finns ju faktiskt rätt många trevliga, normala singlar som helt enkelt bara inte träffat nån än.
    Jag känner flera par som var bekanta eller kompisar i flera år innan.
    Enligt många här på FL så blir man inte ihop på det sättet.

Inte heller via dejtsajter. Enligt många här så kommer jag aldrig träffa en tjej så.
    Ändå är det många som blir ihop efter att ha lärt känna varann via nätet.

Jag har inte träffat rätt, men många kvinnor har skrivit här att dom aldrig skulle kunna tänka sig en man som aldrig haft ett förhållande.
  • Anonym (kaffedraken2)
    Anonym (Anonym) skrev 2021-10-10 17:58:11 följande:

Varför är så folk så besatta över att skaffa partner? Alltså vill du ha en partner för att man ''ska'', det är normalt, eller för att det kanske inträffar att du blir kär? 
    På riktigt, varför är det så himla viktigt att skaffa en partner? Speciellt med tanke på hur många kvinnor råkar illa ut(dvs blir våldtagna, misshandlade, och rent av mördade).

Jag har aldrig haft en tjej så jag längtar mycket efter att träffa en go tjej. Jag är inte sugen på att misshandla henne, utan tycker det vore roligare att kramas, gosa, prata med varann, dela upplevelser, och ligga.
    Jag tror dom flesta som vill ha nån, känner likadant. Att dom längtar efter att få slösa kärlek på nån. Känna närhet med nån man tycker om.
  • Anonym (kaffedraken2)
    Anonym (olika) skrev 2021-10-15 23:25:44 följande:
    Mannen skall alltså slå knut på sig själv för att få ligga?
    Jag tror det beror på vilken tjej man träffar. Den senaste jag träffade ville ligga, och vi hängde bara. Jag gjorde inget speciellt. Jag var mig själv, och vi bara umgicks. Hon var attraherad av mig och ville tydligen bli fysisk. Jag fattade inget, för jag fick inga såna signaler. Hon tyckte det var jag som skulle ha tagit första steget. Några här tyckte att jag var kass som inte gjorde nåt, jag var ju attraherad. Och några tyckte jag gjorde rätt (jag också) som tog det lugnt, då hon är så mycket yngre.
    Sen har det varit andra jag träffat, där det kändes tydligare att hon var sugen. Då är det lättare att veta om man kan ta initiativ.
    Sen så tycker jag att även tjejer kan göra det.
  • Anonym (kaffedraken2)
    Anonym (Hjärta) skrev 2021-10-16 07:27:36 följande:
    Alla måste slå knut på sig själv för att få en partner
    Jag tror inte det. Jag tror det räcker att man är sig själv. När man träffar rätt, så är det lätt. Avslappnat.
    Men vad vet jag? Jag har aldrig haft ett förhållande.
Svar på tråden 36 år gammal kille, aldrig haft en flickvän. Vad göra åt saken?: