• Anonym (Rosa)

    Finns det någon i erat liv som....

    Som ni är superattraherad av och verkligen önskar ni kunde ha sex med men det är omöjligt av en eller annan anledning? Hur slutar man tänka på det ?

  • Svar på tråden Finns det någon i erat liv som....
  • Anonym (O ja)

    O ja! Har funnits några. Jag kan inte sluta tänka på honom helt o hållet och ibland lider jag en del p g a det. Mitt sätt att hantera det är att sysselsätta mig med annat och lära mig nya grejer och ha roligt så ofta det går. Man måste tvinga sig själv tänka på annat, det är enda sättet att sluta tänka på nån.

  • Anonym (Klara)

    Japp. Kan tyvärr inte komma med något bra råd hur man slutar tänka på det då jag själv har problem med detta. Det blir lite lättare under träningspassen men sen börjar jag tänka på honom igen.

  • Anonym (B)

    Ja, en kollega. Vacker, sexig och fullt medveten om att jag vill ha henne. Hon är upptagen men roar sig med att reta mig.

  • Anonym (Rosa)
    Anonym (B) skrev 2021-10-04 18:02:20 följande:

    Ja, en kollega. Vacker, sexig och fullt medveten om att jag vill ha henne. Hon är upptagen men roar sig med att reta mig.


    Hoppas du inte är min kollega som jag tänker på när jag startade tråden. Är supertänd på min kollega och det tror jag han vet och vi jävlas mycket men det är inte min mening att få han irriterad och tro att jag leker med han för egentligen vill jag inget annat än ha honom. Men jag är upptagen och superrädd.
  • Anonym (B)
    Anonym (Rosa) skrev 2021-10-04 18:17:45 följande:

    Hoppas du inte är min kollega som jag tänker på när jag startade tråden. Är supertänd på min kollega och det tror jag han vet och vi jävlas mycket men det är inte min mening att få han irriterad och tro att jag leker med han för egentligen vill jag inget annat än ha honom. Men jag är upptagen och superrädd.


    Jag hoppas att det är du och att du låter mig.
  • Anonym (Rosa)
    Anonym (B) skrev 2021-10-04 18:36:12 följande:

    Jag hoppas att det är du och att du låter mig.


    Tror dock inte han sitter här på fl. Har dåligt samvete åt alla håll, mot personen jag lever med, mot killen på jobbet, jag är egentligen ingen idiot har aldrig vart med om det här men känslan är extrem. Den går att ta på när vi är i samma rum. Är rädd att han tror jag är en idiot, vill han ska se mig som en vettig tjej men med tanke på att jag lät det här hända så ser han nog inte mig som seriös. Jävla skit
  • Anonym (Japp)

    Saknar min äldre älskare.. Men fantasierna från det man gjorde finns kvar iallafall! Lär aldrig hända igen men jäklar vad det var bra. Ser hen ibland och vill varje gång. Vissa känslor kommer man inte ifrån

  • Anonym (XTC)

    Spinningledaren som blir våt av svett nertill och får kameltå i i träningskläder.
    Tänker på henne när jag runkar.

Svar på tråden Finns det någon i erat liv som....