• Anonym (hhhh)

Han började gråta

Vet inte vad jag vill säga med detta inlägg, vill bara skriva av mig...

Dejtat en kille under några månader , vi har verkligen haft det bra och igår skulle vi prata om vår relation och vart vi var stod. Han vill inte gå in i något förhållande med mig sa han....javisst jag hade haft det på känn ändå, så blev inte så chockad ..
    Han sa att han ville ta en paus några dagar för att tänka över saken?? Fattade inte..
    Jag sa då kan vi lika gärna säga hejdå nu, jag orkar inte gå runt, vänta och hoppas på nåt som inte blir.
    Han började då gråta så mkt, till slut var han tvungen att lämna lägenheten.
    Senare på eftermiddag han höll han på att skicka meddelanden till mig, att han vill snacka mer om saken, skrev att jag kände mig tom på ord, och att eftersom du redan har tagit ditt beslut, finns det inget mer att säga. Han svarade tillbaka "nej vänta :( , behöver lite tid att tänka"
    Vill han va med mig eller inte!?!?! eller leker han bara? 

• Svar på tråden Han började gråta
  • Anonym (hhhh)

Hej!

tack för era svar!
    Jag ger honom några dagar, men han får skriva till mig då. 
    Då vill jag ha ett rakt svar vad han vill. 

• Anonym (B)

Han är uppenbart påverkad av er relation. Det är ändå bra.

• Anonym (Hmm)
    Anonym (B) skrev 2021-10-05 21:03:15 följande:

Han är uppenbart påverkad av er relation. Det är ändå bra.

Eller bög
  • Whitehorse1979
    Anonym (Hmm) skrev 2021-10-05 21:06:20 följande:

Är det inte lite bögigt att börja gråta sådär?
    Jag hade blivit misstänksam om han kanske hellre vill va med en kille men använder dig som flickvän för att ingen ska ana. 

Kolla upp om han lyssnar på opera eller om han gillar mer manlig musik som rock.
    Om han ser på melodifestivalen eller tittar på fotboll mm 
    sen kan du avgöra vad du ska göra

Är det inte till att vara lite dum i huvudet när du skriver detta?

• Anonym (&)
    Bagar Bengtsson skrev 2021-10-04 22:32:09 följande:

Han visar känslor= ingenting att ha?

Alla kan vara känsliga. Det är i samhället acceptabelt att kvinnor gråter men om en man gör det så är han instabil...

Till TS: Om du känner något, ge han den pratstund han vill ha, det kostar ingenting och du kan sen ta ett beslut om du vill satsa vidare eller ej.

Det var ju inte det att han började gråta som fick TS att dumpa honom, utan att han ville att TS skulle vänta medan han bestämde sig. TS hade ingen lust att vänta och bröt därför direkt med honom. Jag förstår TS helt och fullt. Jag hatar att gå och vänta på besked, det stressar bara mig. Så jag hade nog också brutit.
  • Anonym (Bis)
    Anonym (Hmm) skrev 2021-10-05 21:06:20 följande:

Är det inte lite bögigt att börja gråta sådär?
    Jag hade blivit misstänksam om han kanske hellre vill va med en kille men använder dig som flickvän för att ingen ska ana. 

Kolla upp om han lyssnar på opera eller om han gillar mer manlig musik som rock.
    Om han ser på melodifestivalen eller tittar på fotboll mm 
    sen kan du avgöra vad du ska göra

Ni sverigedemokrater borde hålla er till politikavdelningen.
  • TriC

Vill du verkligen ha en kille som är osäker på om han vill ha dig? 

• Anonym (Hmm)
    Anonym (Bis) skrev 2021-10-06 07:30:49 följande:
    Ni sverigedemokrater borde hålla er till politikavdelningen.
    Jag är inte Sverigedemokrat. Försöker bara hjälpa ts
  • Anonym (hhhh)

Nej det vill jag inte såklart, kommer ej kontakta honom, ska ta mig igenom detta och ut på andra sidan, hitta någon som vill vara med mig på riktigt.
    Tack för era svar! 

• Anonym (Bis)
    Anonym (Hmm) skrev 2021-10-06 08:44:18 följande:
    Jag är inte Sverigedemokrat. Försöker bara hjälpa ts
    Mannens sexuella läggning kan nog TS avgöra betydligt bättre än en random sverigedemokrat.
Svar på tråden Han började gråta