• Anonym (hhhh)

    Han började gråta

    Vet inte vad jag vill säga med detta inlägg, vill bara skriva av mig...

    Dejtat en kille under några månader , vi har verkligen haft det bra och igår skulle vi prata om vår relation och vart vi var stod. Han vill inte gå in i något förhållande med mig sa han....javisst jag hade haft det på känn ändå, så blev inte så chockad ..
    Han sa att han ville ta en paus några dagar för att tänka över saken?? Fattade inte..
    Jag sa då kan vi lika gärna säga hejdå nu, jag orkar inte gå runt, vänta och hoppas på nåt som inte blir.
    Han började då gråta så mkt, till slut var han tvungen att lämna lägenheten.
    Senare på eftermiddag han höll han på att skicka meddelanden till mig, att han vill snacka mer om saken, skrev att jag kände mig tom på ord, och att eftersom du redan har tagit ditt beslut, finns det inget mer att säga. Han svarade tillbaka "nej vänta :( , behöver lite tid att tänka"
    Vill han va med mig eller inte!?!?! eller leker han bara? 

  • Svar på tråden Han började gråta
  • Anonym (go)
    Anonym (hhhh) skrev 2021-10-13 13:32:29 följande:

    Tack för er pepp! känns så mkt bättre!


    Vad bra, och kom ihåg, han ska vara glad att du ens ägnade tid åt honom, jävla dåre, och hans jävla bölande, fan så avtändande.

    Buhuhu stackars mig, ring mamma ditt fanskap.

    Du hittar någon bättre, som gillar dig som du gillar den, jag lovar.
  • Anonym (hhhh)

    ja jävla tönt, han kan sitta och ruttna ensam resten av livet,
    han behöver ju hjälp.

  • Anonym (H)

    Ja nu ser man vad en man som bölar är värd. Syftar bara på er som kommenterar hans omanliga bölande, ej övriga.

  • Anonym (anledning)
    Anonym (H) skrev 2021-10-14 16:49:17 följande:
    Ja nu ser man vad en man som bölar är värd. Syftar bara på er som kommenterar hans omanliga bölande, ej övriga.
    Tänker att anledningen till gråtandet spelar stor roll.
  • Anonym (go)
    Anonym (H) skrev 2021-10-14 16:49:17 följande:

    Ja nu ser man vad en man som bölar är värd. Syftar bara på er som kommenterar hans omanliga bölande, ej övriga.


    Som bölar för att inte ta ansvar för vad han gör, nej han är inte värd nåt.

    Sen är det så fint med alla som delar känslor, äkta sådana, man eller kvinna.

    Försök inte.
  • Anonym (H)
    Anonym (anledning) skrev 2021-10-14 16:51:44 följande:

    Tänker att anledningen till gråtandet spelar stor roll.


    Anledningen är uppenbarligen samma som att ts tjöt. Sedan har han uppenbarligen problem med sin obeslutsamhet och feghet men anledningen att han böla är helt klart samma som för ts.
  • Anonym (anledning)
    Anonym (H) skrev 2021-10-14 19:39:32 följande:
    Anledningen är uppenbarligen samma som att ts tjöt. Sedan har han uppenbarligen problem med sin obeslutsamhet och feghet men anledningen att han böla är helt klart samma som för ts.
    Han var den som sa att han inte vill dejta för känslorna fanns inte där. Hon var den som fick ta emtot det. Hur är det samma sak? För övrigt ser jag ingenstans att TS grät vid tillfället. Att man är ledsen för sig själv efteråt är väl ändå en helt annan sak.
  • Anonym (go)
    Anonym (H) skrev 2021-10-14 19:39:32 följande:
    Anledningen är uppenbarligen samma som att ts tjöt. Sedan har han uppenbarligen problem med sin obeslutsamhet och feghet men anledningen att han böla är helt klart samma som för ts.
    Han bölade för att inte vet vad faan han håller på med eller varför, dessutom tänkte han att någon annan skulle ta hand om de känslorna (ts), Ts var ledsen för att hon ville vara med honom, du ser inte skillnaden.

    Om du är en representant för hur män jobbar, så bölar jag nog också lite, när ingen ser.
  • Anonym (H)
    Anonym (go) skrev 2021-10-14 20:14:48 följande:

    Han bölade för att inte vet vad faan han håller på med eller varför, dessutom tänkte han att någon annan skulle ta hand om de känslorna (ts), Ts var ledsen för att hon ville vara med honom, du ser inte skillnaden.

    Om du är en representant för hur män jobbar, så bölar jag nog också lite, när ingen ser.


    Du tjejgissar bara kring anledningen till att han bölade, i själva verket har du inte en susning. Hade kunnat böla om alla kvinnor var som du men jag är lyckligt gift med en kvinna som inte tjejgissar hejvilt baserat på fria tolkningar av andra.
  • Anonym (go)
    Anonym (H) skrev 2021-10-14 23:51:32 följande:
    Du tjejgissar bara kring anledningen till att han bölade, i själva verket har du inte en susning. Hade kunnat böla om alla kvinnor var som du men jag är lyckligt gift med en kvinna som inte tjejgissar hejvilt baserat på fria tolkningar av andra.
    Nej men, kan man "tjejgissa" nu också, tack för det.
     Faktum kvarstår, snubben bölade sig ur en situation, bölade.
  • Anonym (S)
    Anonym (H) skrev 2021-10-14 19:39:32 följande:
    Anledningen är uppenbarligen samma som att ts tjöt. Sedan har han uppenbarligen problem med sin obeslutsamhet och feghet men anledningen att han böla är helt klart samma som för ts.
    Hur vet du det? Eller killgissar du bara? Om han var ledsen för att det var slut, så hade han ju inte behövt ta en paus, eller hur? 
Svar på tråden Han började gråta