• Anonym (Kitty)

    Mullig och vacker

    Hi

    Jag är en kvinna, 35 år. Jag får höra nästan hela tiden att jag är fin, söt och vacker men jag räknas som mullig. Är inte tjock! Har kurvor men syns lite att jag är övervikt. Jag försöker att gå ner i vikt och senaste månaderna har jag gått ner 6 kilo. Äter hälsosamt, tränar 6 dagar i veckan, rör på mig mycket men ändå inte lyckas att gå ner mer i vikt. Undrar om man kan vara fin cih mullig? Finns det killar som gillar mulliga kvinnor?

  • Svar på tråden Mullig och vacker
  • Anonym (Beror på)

    Det beror väl på en del saker. För det första om en tjej har fint ansikte och för det andra hur hennes kurvor ser ut och för det tredje om hon kan klä sig så att det ser bra ut, för kläder kan göra stooor skillnad. No pun intended.

  • Anonym (Beror på)

    Och för det fjärde: hennes personlighet. Självsäkerhet, om hon är trevlig osv.

  • Anonym (Y)

    Jag tycker inte skönhet sitter i storleken. Inom en viss gräns, jag skulle lika lite vilja vara ihop med någon där alla ben syns och ansiktet är helt åtstramat skallen som någon med 100 kilos övervikt. Men däremellan finns många vackra, trevliga, snälla, sexiga, roliga kvinnor.

  • Anonym (Fetknopp)

    Jag får höra hela tiden att jag är vacker, sexig, tjusig, osv av män i alla åldrar från män jag känner mycket väl till män jag aldrig träffat förr, trots att jag väger väldigt mycket mer än jag borde. Alla dessa män kan inte skämta/håna/vilja vara till lags så jag förutsätter att en del av de faktiskt tycker så.

  • Anonym (Pelle)

    Självklart är du fin som du är. Du skriver ju till och med själv att du brukar få höra det av andra.

  • Anonym (Jo)
    Anonym (Pelle) skrev 2021-10-09 23:16:35 följande:
    Självklart är du fin som du är. Du skriver ju till och med själv att du brukar få höra det av andra.
    Självklart  
  • Anonym (Tjej, 28 år.)

    Nu är jag en kvinna som är bisexuell men jag tänker att jag svarar ändå. I vanliga fall attraherar en mullig tjej mig mer än en smal om man endast ska prata kropp. Men ställer man en mullig osäker tjej bredvid en självsäker ödmjuk smal tjej så attraherar hon mig mer.

    Osäkerhet är aldrig sexigt. Blyghet kan vara men det är inte samma sak som att vara osäker.

  • velig13
    Anonym (Kitty) skrev 2021-10-09 23:01:19 följande:

    Hi

    Jag är en kvinna, 35 år. Jag får höra nästan hela tiden att jag är fin, söt och vacker men jag räknas som mullig. Är inte tjock! Har kurvor men syns lite att jag är övervikt. Jag försöker att gå ner i vikt och senaste månaderna har jag gått ner 6 kilo. Äter hälsosamt, tränar 6 dagar i veckan, rör på mig mycket men ändå inte lyckas att gå ner mer i vikt. Undrar om man kan vara fin cih mullig? Finns det killar som gillar mulliga kvinnor?


    Ja det är väl klart. Alla har olika preferenser och det är inte ovanligt att mulliga har partners.

    Jag hör aldrig stt jag är fin, söt och vacker trots normalt BMI
  • exandthecity

    Du är mycket attraktiv. Är du dessutom lite ug så är det extra spännande. Det är i.a.f. en kombination som jag är svag för och det är jag knappast ensam om att tycka.

    heja dej!

  • Anonym (163/96)

    Jag är 55 och väger 25 kg för mycket. Bröst rumpa men även mage. De som gillar bröst och rumpa verkar inte bry sig om min mage. Får även komplimanger av främlingar. Ögon och mun får jag komplimanger för. Jag tycker det är svårt att ta komplimanger för det sitter djup rotat att eftersom jag är tjock är det kört ändå. Men de tycker jag är mjuk och härlig. Min största kritiker är jag och jag är inte snäll mot mig själv.....

    Tro på vad de säger. Jag vet att det är svårt. Tyckte de inte det har de varit tysta.

Svar på tråden Mullig och vacker