• Svar på tråden Är detta ett PLUS?
  • LJM91

    Jag tycker det ser starkare ut, testa med ett digitalt så får du svart på vitt. Håller tummarna :)

  • Sessa88
    LJM91 skrev 2021-10-20 07:52:28 följande:

    Jag tycker det ser starkare ut, testa med ett digitalt så får du svart på vitt. Håller tummarna :)


    Kan jag göra det nu? Eller vänta till imorgon?
  • svansmamman
    Sessa88 skrev 2021-10-20 04:42:33 följande:

    Översta taget i förrigår, understa typ nu... inte någon skillnad alls. Eller? BIM imorgon.

    Det är säkert inget plus då :(


    Jag tycker strecket ser starkare ut nu men det är svårt att bedöma om det är för att det ena är torkat och det andra inte. Om du har BIM imorgon kan du absolut ta ett digitalt nu, jag har för mig att det är typ 97% rättvisande när man testar på BIM-1.
  • hurtänktedunu

    [quote=81443508][quote-nick]Sessa88 skrev 2021-10-20 09:08:33 följande:[/quote-nick][/quote]

    Haha ja det där är plus. Det står ju på det digitala klart och tydligt. Stort grattis till dig.

  • MelanieY

    Behöves nog lite hjälp här med . Börjar bli knäpp här hemma...

    Tog test igår 10 dgr efter äl. Visade negativt. Tog ytterligare test idag 20/10 det syntes en lite skråma blått längst ned och nu efter ca 2 h ser den ut såhär.. Vad betyder det. Eller är jag helt bortom ????????

  • hurtänktedunu
    MelanieY skrev 2021-10-20 11:02:35 följande:

    Behöves nog lite hjälp här med . Börjar bli knäpp här hemma...

    Tog test igår 10 dgr efter äl. Visade negativt. Tog ytterligare test idag 20/10 det syntes en lite skråma blått längst ned och nu efter ca 2 h ser den ut såhär.. Vad betyder det. Eller är jag helt bortom ????????


    Att dom där testen är skit och visar konstiga grejer och att du borde testa ett annat
  • svansmamman
    MelanieY skrev 2021-10-20 11:02:35 följande:

    Behöves nog lite hjälp här med . Börjar bli knäpp här hemma...

    Tog test igår 10 dgr efter äl. Visade negativt. Tog ytterligare test idag 20/10 det syntes en lite skråma blått längst ned och nu efter ca 2 h ser den ut såhär.. Vad betyder det. Eller är jag helt bortom ????????


    Min erfarenhet är att det inte är positivt när det ser ut sådär. Vidare ska testen inte avläsas efter två timmar så allt som skett efter testtiden är irrelevant.
  • RoyalCanin
    svansmamman skrev 2021-10-20 15:36:22 följande:
    Min erfarenhet är att det inte är positivt när det ser ut sådär. Vidare ska testen inte avläsas efter två timmar så allt som skett efter testtiden är irrelevant.
    Min erfarenhet med Clearblue early stämmer överens med din.... Visar ibland "konstiga streck", och delar av streck. Har då för mig varit negativt.
  • svansmamman
    RoyalCanin skrev 2021-10-21 11:18:00 följande:
    Min erfarenhet med Clearblue early stämmer överens med din.... Visar ibland "konstiga streck", och delar av streck. Har då för mig varit negativt.
    Precis samma för mig. Jag har helt slutat testa med dem och använder hellre CB digital, jag föredrar att vänta någon dag med att testa och då få ett (förhoppningsvis) rättvisande resultat än att testa någon dag tidigt och bli osäker på svaret.  
Svar på tråden Är detta ett PLUS?