Killar! Varför gör ni såhär?
Ja alltså man blir förvirrad. Det spelar typ ingen roll hur man är för killarna kommer alltid med undanflykter.
Tex varför ville han att vi skulle äta middag tillsammans med barnen (innan vi gjort något fysiskt) men säger sen att han inte vill stressa in i något? Efter vi haft sex.
Jag tycker inte det är för tidigt att ha sex på fjärde dejten. Jag tänker om man väntar för länge så tappar ju killen intresset pg a det? Sexar man för tidigt då tappar killen intresset pg a det. Är det bara jakten som är rolig?
Om jag träffar någon jag klickar med och tycker om skiter jag i när och hur vi har sex eller inte. Varför inte bara ha kul och njuta längs vägen?
Kan tillägga att det alltid är han som hör av sig först. Jag har skrivit till honom två gånger innan han hunnit kontakta mig. Så att jag är för på skulle jag inte säga att jag är.
Nog förstår jag att känslor kan ändras under tiden man träffas men jag är less på att man ska spela ett spel för att kunna träffa någon. Jag är för gammal för sånt. Sen behöver man inte sätta en etikett på en relation så snabbt. Jag dejtar gärna länge innan man blir ihop men är ju skönt att veta vart man har varann.
Sen är dejting alltid en risk, det är ju trots allt en människa man inte känner, så utfallet är alltid ovisst..
Killen ifråga känns lite fram och tillbaka. Kanske han som någon skrev här har "surfat på känslorna", och plötsligt blir han orolig att han sagt/visat/gjort för mycket för snabbt. Jag har inte barn själv, men att föreslå att träffa barnen låter alldeles för tidigt.
Tycker själv att man ska låta saker växa fram lugnt och naturligt. Det finns ju faktiskt ingen anledning att ha bråttom.
Det kanske krävs en schysst mix mellan känslor och rationalitet för att inte störtdyka in i någon slags självprojicerad kärleksnovell? Lite spekulation från min sida.