• Anonym (XXX)

Killar! Varför gör ni såhär?

Kvinnor måste lära sig någon gång, att är de för lätta så ses de inte som frumaterial. Männen tappar respekten för dem.

• Anonym (XXX)
    Anonym (Hello) skrev 2021-10-19 16:19:45 följande:

Ni som hoppar i säng på första dejten....är ni inte rädda för sjukdomar? Vi vet ju alla vid det här laget att kondom inte skyddar mot allt.

Jag skulle aldrig ha sex med någon som Jag inte gått och testat mig med tillsammans först.

Speciellt ni som har barn borde ju vara mycket mer försiktiga.

Sex har konsekvenser som kan bli riktigt allvarliga och jag undrar om ni lär ut era barn samma sak? Säger ni till dem att de ska ha sex kors och tvärs utan att testa sig?

Det undrar jag också. Inga p-medel är säkra mot graviditet heller. Det är antagligen sådant här som till stor del ligger bakom våra aborttal. Som är en skam. 
  • Anonym (XXX)
    EpicF skrev 2021-10-19 18:37:02 följande:
    Nej, jag blev inte arg. Varför skulle jag? Det är ett vanligt misstag här på FL att man inte vet vem som är kvinna respektive man.

Ja, alla är vi olika. Jag brukade dock inte ha sex på första dejten och var rätt sträng med att det inte blev förrän på tredje dejten med de jag tidigare dejtade. Att jag hade sex med min sambo på första dejten var inte planlagt utan bara hände då jag sov över (var inte heller planlagt).
    Fast "bara" att sova över på första dejten, ser jag som hemskt riskfyllt och obetänksamt. Kan ju hända vad som helst. Tänk om han skulle ha våldtagit dig! Eller ännu värre: tänk om han skulle ha varit en lustmördare! Men han kanske var någon du kände som studie- eller arbetskamrat eller något, fast det var första "dejten" med honom?
Svar på tråden Killar! Varför gör ni såhär?