BF juli 2022
Har precis tagit ett positivt test, supertidigt och vi fick MA i våras, så vem vet vad som händer. Någon som vill hänga med?!
BF lista;
4/7 tredje barnet
Har precis tagit ett positivt test, supertidigt och vi fick MA i våras, så vem vet vad som händer. Någon som vill hänga med?!
BF lista;
4/7 tredje barnet
4/7 skaviblifyra, 39 år, tredje barnet
4/7 Anonymous39, 39 år, tredje barnet
5/7 Lind94, 28 år, andra barnet
5/7 dujagochbebisen, 28 år, första barnet
5/7 malva90, 31 år, första barnet
6/7 lovve123, 28 år, första barnet
7/7 sandrisens, 24 år, första barnet
8/7 närsomhelstnu, 34 år, fjärde barnet
11/7 Zasooo89, 32 år, fjärde barnet
12/7 Ewcia 34 år tredje barnet
4/7 skaviblifyra, 39 år, tredje barnet
4/7 Anonymous39, 39 år, tredje barnet
5/7 Lind94, 28 år, andra barnet
5/7 dujagochbebisen, 28 år, första barnet
5/7 malva90, 31 år, första barnet
6/7 lovve123, 28 år, första barnet
7/7 sandrisens, 24 år, första barnet
8/7 närsomhelstnu, 34 år, fjärde barnet
11/7 Zasooo89, 32 år, fjärde barnet
12/7 Ewcia 34 år tredje barnet
15/7) lillis_85, 36 år, femte barnet
Här hänger jag på!
I em vågar jag Äntligen lita på mitt plus <3
Är 36 år och vi har 4 barn i åldrarna 9-3 år. En efterlängtad liten femma blir det förhoppningsvis alltså till nästa sommar.
Är Ganska jobbigt mentalt och ens tänka sig gravid och känna riktig riktig lycka över det än. Hade ett ma i somras och detta plus blev till på andra försöket efter det. Kom framtill att detta är minst 8:e gången vi plussat så några oroliga veckor framöver....
Ska bli kul att få följas åt iaf. Tjuvläst i tråden sedan början av veckan :)
.... ........
Vad har ni andra för symtom? Själv så har jag inga just nu och blir alltid så orolig då fast det är mitt tredje.. :/
Trött. Springer o kissar ofta. Törstigare än vanligt. Något lätt illamående då o då. Höll på att svimma på jobbet i tisdags. Och fogarna börjat ge sig till känna.
Trött. Springer o kissar ofta. Törstigare än vanligt. Något lätt illamående då o då. Höll på att svimma på jobbet i tisdags. Och fogarna börjat ge sig till känna.
Ingen som skapat en hemlig fb grupp för oss julimammor? Dvs hemlig, dold, privat. Inte möjligt för andra att söka upp eller se på något sätt!?
Ingen som skapat en hemlig fb grupp för oss julimammor? Dvs hemlig, dold, privat. Inte möjligt för andra att söka upp eller se på något sätt!?
VA!? blev du gravid direkt efter förlossning? Kul med nån mer som får tätt!
Vad har ni andra för symtom? Själv så har jag inga just nu och blir alltid så orolig då fast det är mitt tredje.. :/