Inlägg från: Anonym (Killgissar) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Killgissar)

Konstig lukt i näsan - bihåleinflammation eller hjärntumör eller vad fan är det frågan om?!

Har du fått en infektion nånstans i näsan eller bihålorna så att det luktar...? Du kan behöva kolla det där hos läkare om det inte går över.

• Anonym (Killgissar)
    Anonym (A) skrev 2021-10-21 20:46:05 följande:
    Asså jag var redigt förkyld i två omgångar för flera veckor sedan, så jag är ju lite inne på att det eventuellt kan finnas en koppling. Men tänker hela tiden att förkyld har jag ju varit förr och aldrig fått någon sjuk lukt i näsan som kommer då och då. Jag har aldrig någonsin haft bihåleinflammation så jag vet typ inte vad det är...

Fattar såklart att jag borde gå till läkaren. Men du vet hur det är, man letar erfarenheter på nätet haha
    Lugn du, googla lite till ska du se att det är cancer ;) Internet är bra till mycket men rätt dålig när det gäller såna här saker. Näe jag tror inte det är tumör iaf (nej, jag är inte alls läkare) men om det inte går över så ring på måndag om en läkartid.
Svar på tråden Konstig lukt i näsan - bihåleinflammation eller hjärntumör eller vad fan är det frågan om?!