• Fri 22 Oct 2021 21:43
    1949 visningar
    5 svar
    5
    1949

    Han puttade mig

    Jag och min pojkvän började bråka idag. Bråket handlade om att han erkände att han kollar på porr, detta trots att han lovat mig tidigare att sluta titta på det. Han förstod inte alls varför jag blev så ledsen över detta.

    Saker gick överstyr och jag ville köra därifrån, försökte då få bort honom med armen när han försökte hålla mig kvar, vilket han tolkade som att jag försökte slå honom. Jag tog på mig kläderna och var så sjukt arg och ledsen så jag kastade ett skohorn i marken, som han tolkade var siktat mot honom.

    Då blev han väldigt aggressiv och tog tag i mina armar och puttade mig bakåt, in i ett rum där jag inte skulle kunna ta mig förbi honom. När jag försökte putta han tillbaka mig igen. Jag kände mig väldigt rädd och trängd..

    Nu vet jag inte vad jag ska göra. Detta känns ju verkligen inte hälsosamt överhuvudtaget? Hjälp ????

  • Svar på tråden Han puttade mig
  • Fri 22 Oct 2021 22:44
    #1
    -1

    Det bästa är att göra slut när en pojkvän blir fysiskt aggressiv. Man vet aldrig när första slaget kommer.

  • Sat 23 Oct 2021 00:53
    #2

    Men prata om det, be båda om ursäkt och sluta bråka. Ni gjorde båda fel och bidrog till allt. Har du inte bråkat förr?

  • Sat 23 Oct 2021 01:16
    #3
    -1

    Tips 1 låt han runka, tips 2 låt han aldrig kränga sej så..


    John
  • Mon 25 Oct 2021 08:16
    #4

    När du i aggression slänger ett skohorn i marken så är det en form av implicit våld. När han tvingar in dig i ett rum utövar även han våld.

    Ni behöver båda lära er att kontrollera era impulser och inte ta till våld. Jag tycker att ni ska prata om det här och komma överens om att ni båda har uppträtt på ett oacceptabelt sätt. Fortsätter det såhär är det läge att upplösa relationen.

    Är din man kontrollerande på andra sätt, så kanske du ska överväga att lämna redan nu. Det är oroväckande att ni båda tappar kontrollen utan att kunna kontrollera er. Det är absolut något ni behöver förändra om ni ska kunna ha en sund och långsiktig relation.

  • Mon 25 Oct 2021 08:16
    #5

    När du i aggression slänger ett skohorn i marken så är det en form av implicit våld. När han tvingar in dig i ett rum utövar även han våld.

    Ni behöver båda lära er att kontrollera era impulser och inte ta till våld. Jag tycker att ni ska prata om det här och komma överens om att ni båda har uppträtt på ett oacceptabelt sätt. Fortsätter det såhär är det läge att upplösa relationen.

    Är din man kontrollerande på andra sätt, så kanske du ska överväga att lämna redan nu. Det är oroväckande att ni båda tappar kontrollen utan att kunna kontrollera er. Det är absolut något ni behöver förändra om ni ska kunna ha en sund och långsiktig relation.

Svar på tråden Han puttade mig