• Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vad tycker du om årets julvärd
  • Jemp
    Anonym (Que) skrev 2021-10-27 19:13:19 följande:

    Jag får väl se om jag hittar nåt tv-program Tareq varit med i så man får en känsla för honom :)


    Trädgårdstider tex.
  • anonym2005
    Jemp skrev 2021-10-27 19:21:27 följande:

    Trädgårdstider tex.


    Kockarnas kamp på tv 4, stod som vinnare.

    Googla vilket år det var.
  • Anonym (Que)
    Jemp skrev 2021-10-27 19:21:27 följande:
    Trädgårdstider tex.
    anonym2005 skrev 2021-10-27 19:40:30 följande:
    Kockarnas kamp på tv 4, stod som vinnare.

    Googla vilket år det var.
    Kul, tack för tipsen! :)

  • Anonym (ppp)

    Han blir säkert jättebra. Jag brukar inte se på tv så mycket på jul så de där julvärdarna spelar ingen roll för just mig. 

  • Anonym (Me)

    Den där senaste serien när han reste tillsammans med sin bror och far var jättebra! Och väldigt personlig.


    Anonym (Que) skrev 2021-10-27 20:15:09 följande:

    Kul, tack för tipsen! :)


  • Aniiee

    Jag säger som någon annan, vem...? Fast när någon annan sa kock så kom jag på det. Jag är så dålig på namn....


    We need to take the wrong steps sometimes to find the right path.
  • Anonym (Göran)

    Förra året 2010 slet julvärden av de svenska flaggorna i granen. Årets julvärd är enligt vad jag har tagit reda på av samma skrot och korn.

    Trevliga julvärdar som väljs ut. Typiskt SVT. Båda dessa julvärdar ogillar SD och det genuina Sverige. Propaganda inget annat än propaganda. PK-ismen presenterar än en gång en person som förstör julfirandet om man vet vad julvärden innerst inne har för åsikter.

    Tänk om prideflaggan hade slängt bort från låt oss säga bordet. Julvärden hade klagat på Pride och klimatpolitiken.

    Vad hade inträffat då?

    Nu hände detta år 2020. Inser man inte likheterna i mitt exempel och det som hände 2020 är man väldigt korkad och hjärntvättad. Varför blanda in politik och åsikter i julfirandet.

    Nä fy skam tycker jag. Tänk er att detta hade hänt i USA att flaggan slitits bort i direktsändning. I USA är flaggan viktig Tänk er detta förlopp i ett arabiskt tv-program under en muslimsk högtid. Eller om en svensk julvärd kastat iväg en framlagd koran. Givets framlagd bara för att kastas iväg.

    Fundera på varför julvärden slet av flaggorna. Fundera på varför flaggorna prydde granen från början.

  • Anonym (Me)

    Ang att båda (enligt dig åtminstone) ogillar Sd diskvalificerar dem väl knappast från att vara julvärdar? de allra flesta trevliga människor ogillar ju faktiskt SD? Och det är väl inte många som skulle vilja sitta och titta på Jimmy och hans kompisar på Tv på själva julafton?


    Anonym (Göran) skrev 2021-10-28 08:11:27 följande:

    Förra året 2010 slet julvärden av de svenska flaggorna i granen. Årets julvärd är enligt vad jag har tagit reda på av samma skrot och korn.

    Trevliga julvärdar som väljs ut. Typiskt SVT. Båda dessa julvärdar ogillar SD och det genuina Sverige. Propaganda inget annat än propaganda. PK-ismen presenterar än en gång en person som förstör julfirandet om man vet vad julvärden innerst inne har för åsikter.

    Tänk om prideflaggan hade slängt bort från låt oss säga bordet. Julvärden hade klagat på Pride och klimatpolitiken.

    Vad hade inträffat då?

    Nu hände detta år 2020. Inser man inte likheterna i mitt exempel och det som hände 2020 är man väldigt korkad och hjärntvättad. Varför blanda in politik och åsikter i julfirandet.

    Nä fy skam tycker jag. Tänk er att detta hade hänt i USA att flaggan slitits bort i direktsändning. I USA är flaggan viktig Tänk er detta förlopp i ett arabiskt tv-program under en muslimsk högtid. Eller om en svensk julvärd kastat iväg en framlagd koran. Givets framlagd bara för att kastas iväg.

    Fundera på varför julvärden slet av flaggorna. Fundera på varför flaggorna prydde granen från början.


  • flygrl
    Anonym (Göran) skrev 2021-10-28 08:11:27 följande:

    Förra året 2010 slet julvärden av de svenska flaggorna i granen. Årets julvärd är enligt vad jag har tagit reda på av samma skrot och korn.

    Trevliga julvärdar som väljs ut. Typiskt SVT. Båda dessa julvärdar ogillar SD och det genuina Sverige. Propaganda inget annat än propaganda. PK-ismen presenterar än en gång en person som förstör julfirandet om man vet vad julvärden innerst inne har för åsikter.

    Tänk om prideflaggan hade slängt bort från låt oss säga bordet. Julvärden hade klagat på Pride och klimatpolitiken.

    Vad hade inträffat då?

    Nu hände detta år 2020. Inser man inte likheterna i mitt exempel och det som hände 2020 är man väldigt korkad och hjärntvättad. Varför blanda in politik och åsikter i julfirandet.

    Nä fy skam tycker jag. Tänk er att detta hade hänt i USA att flaggan slitits bort i direktsändning. I USA är flaggan viktig Tänk er detta förlopp i ett arabiskt tv-program under en muslimsk högtid. Eller om en svensk julvärd kastat iväg en framlagd koran. Givets framlagd bara för att kastas iväg.

    Fundera på varför julvärden slet av flaggorna. Fundera på varför flaggorna prydde granen från början.


    Jag ogillar också när allt ska politiseras och dessutom nästan uteslutande med slagsida åt vänster MEN jag har ju sett Tareq Taylor i ett antal olika program och tycker faktiskt han brukar avhålla sig från politik. Därför tror och hoppas jag han kommer sköta julvärdssysslan i den andan och va en julvärd för alla tittare oavsett var man står politiskt eller annat som kan skilja människor från varandra.

    Det är inte rätt tid och plats för provokativa politiska utspel annat än att se och bry sig om sin nästa. Medmänsklighet m a o. och det är nog så radikalt iofs.
  • Anonym (Kent-Jesus)

    Nä. Låt Jultomten eller Jesus vara julvärd!

  • madame8790

    Svarade nej då jag inte ens vet vem människan är och kan inte bedöma hur han skulle vara som julvärd?

    är han ens kristen?

Svar på tråden Vad tycker du om årets julvärd