• låstbok

Styvdottern är JÄVLIG & bortskämd

Jag känner igen det där mitt ex vart precis lika dan som din sambo hon dalta med ungarna så mycket så det slutade med att ungarna hamna i våras säng och jag i ungarnas vånings säng vilket ledde till inget sex från Exets sida o det vart då jag gav upp o jag flyttade september 2019 o vi vart fortfarande ihop tills februari 2020 då jag luska ut att hon vart otrogen nästan ett år.....

Mitt tips är dumpa snubben inget o ha

• låstbok
    Anonym (Hmm) skrev 2021-11-01 09:33:49 följande:

Det här kanske är skrivet i frustration av Ts, men jag tycker verkligen inte ts låter som en trevlig styvmamma. Var finns kärleken och omsorgen om det här barnet? Det låter mest som att barnet är någon som är i vägen, ett irritationsmoment och någon som ska veta sin plats. Barn behöver vägledning och omsorg på ett positivt sätt. Det låter som att ts själv fått en hård och kall uppfostran och helt enkelt inte förstår bättre. Tror det här leder till separation. Ju förr desto bättre för barnets skull, skulle jag säga.

Barn behöver regler och rätt så hård uppfostran,,det har aldrig funkat med fria tyglar
Svar på tråden Styvdottern är JÄVLIG & bortskämd