Penisförlängare
När ska män förstå?
Vi kvinnor vill bli utfyllda, längden i sig är oviktig!!
Tjockleken erigerad är desto skönare ju grövre den är. 15cm är redan långt, varför kämpa för ännu längre?
När ska män förstå?
Vi kvinnor vill bli utfyllda, längden i sig är oviktig!!
Tjockleken erigerad är desto skönare ju grövre den är. 15cm är redan långt, varför kämpa för ännu längre?
Har aldrig påstått att allt skulle handla om kvinnlig njutning heller. Men kvinnlig njutning är allt jag kan uttrycka mig om så. Och jo, 15 cm ÄR stort.
Oj, ja tack vad snällt av dig. Och varför skulle man gå på statistik i sexuellt intimt sammanhang, då om någonsin borde ju personlig preferens hägra.
Det är inte ovanligt att du får lite grövre kuk när den blir längre.
Den blir garanterat inte smalare.
Bortkastade pengar. Om ett år märker du det
Nej. Varför skulle jag det
All reklam som lovar större eller längre penis är lite tveksamt. Det är min åsikt. Du får gärna hålla oss uppdaterade
Som jag fattat det så finns det inge sätt att permanent göra penisen större. Jelking, penispump, penissträckare med mer fungerar för att få större penis (fast det tar tid) men när man slutar använda metoderna kommer penisen att återgå till sin "naturliga" storlek. Man måste helt enkelt fortsätta att göra vilken metod man nu valt.
Vet inte om det stämmer helt, men det stämmer med min egen erfarenhet från att ha kört med penispump en period. Jag körde förvisso bara ca 2 månader (tyckte det var för omständigt att pumpa varje dag) och märkte en viss ökning av längden och större skillnad på grovheten. Men när jag slutade gick det rätt snabbt tills penisen var tillbaka på ursprungsstorleken.
Jag kan förstå att ingen är intresserad. Nån snubbe vill ha större kuk liksom. Dock kan jag berätta att jag använder min kukförlängare varje dag. Följ mig! Det slutar med större kuk!! Den växer!!
1 cm ökning på längden är inte ovanligt första månaden. Men att öka 1 cm i omkrets är enormt. Jag har bara fått några mm, möjligen 0,5 cm på omkretsen på två över två år men 2,5 cm på längden.
Tycker att det låter som att din snopp är alldeles perfekt utan förlängning. Om du känner dig osäker på din prestation, ska du inte satsa på att bli riktigt skilled oralt eller för den delen mentalt (hjärnan är vår största erogena zon) istället för att tajsa med pillen?