• Anonym (Cuck)

Penisförlängare

Jag ville bara berätta att jag idag fick hem min Male Edge Pro penis extender. Meningen är att om man har tålamod och uthållighet så ska det funka att få längre och grövre kuk. Man ska hålla på i minst 6 månader. Mitt mål är att stretcha min kuk i minst ett år. Ni som går i samma tankar får gärna följa mig då jag med jämna mellanrum kommer att rapportera om mina framsteg eller om anti-klimax. Jag är verkligen inte övertygad om att det funkar. Vi får se! Mina första mått: Slak-11 x 10cm och stånd 15,5 x 11cm. Uppdateringar följer

• Svar på tråden Penisförlängare
  • Anonym (Cuck)

Efter flera timmar igår och idag så märker man ingen skillnad i mått. Man förstår dock att man måste ge det tid. Det är inte smärtsamt och man kan gå omkring med den. Uppdateringar följer

• Anonym (Större är bättre)

Tips till dig!

Ta mått på max utsträckt läge i slakt tillstånd.

Det är det som kommer öka mest i början.

Använd ena handen och dra rakt ut från kroppen så långt du kan. Mät på ovansidan av kuken. Tryck in måtstickan mot pubisbenet och mät ut till ollonets kant.

Vanligt slakt läge varierar alldeles för mycket.

• Anonym (G)

Tror inte en sekund att detta hjälper, framför allt inte för en erigerad penis.

Sedan undrar jag varför du gör detta när du verkar ha en väldigt normal penis?

• Anonym (Hmm)
    Anonym (G) skrev 2021-11-03 14:42:44 följande:

Längden är normal men är det verkligen så normalt att ha 11cm i omkrets? Låter som den smalaste i världen. Men jag har iofs ingen fakta.
  • Anonym (normalt)
    Anonym (Hmm) skrev 2021-11-03 15:07:24 följande:
    Längden är normal men är det verkligen så normalt att ha 11cm i omkrets? Låter som den smalaste i världen. Men jag har iofs ingen fakta.
    I en stor studie av 1661 amerikanska män som själva mätte sin kukstorlek (för att hitta optimal kondomstorlek) var medellängden 14.15 cm med en standardavvikelse SD på 2.66, och omkretsen 12.23 med SD 2.23. Så med en omkrets på 11cm är du inom normalintervallet (+-1SD) eller annorlunda uttryckt, 29% av män har smalare kuk än du. Så särskilt ovanligt smal är du knappast.

Källa:

Erect Penile Length and Circumference Dimensions of 1,661
    Sexually Active Men in the United States
    J Sex Med 2014;11:93?101

Jag tror inte heller att kukförlängare gör så stor skillnad för omkretsen.

• Anonym (Större är bättre)

Varför tror du inte det? Har du testat eller är det bara för att andra har sagt det som du tror det?

Det är många som lyckats. En del mindre andra mer. Jag själv är ett exempel. Minst 2 cm längre vid stånd.
  • Anonym (Cuck)
    Anonym (Större är bättre) skrev 2021-11-03 14:00:12 följande:

Tips till dig!

Ta mått på max utsträckt läge i slakt tillstånd.

Det är det som kommer öka mest i början.

Använd ena handen och dra rakt ut från kroppen så långt du kan. Mät på ovansidan av kuken. Tryck in måtstickan mot pubisbenet och mät ut till ollonets kant.

Vanligt slakt läge varierar alldeles för mycket.

Tack för tipset:)
  • Anonym (Cuck)

För att jag vill ha en större och grövre kuk och det kostar så lite att testa!
  • Anonym (Ja)
    Anonym (normalt) skrev 2021-11-03 15:52:08 följande:
    I en stor studie av 1661 amerikanska män som själva mätte sin kukstorlek (för att hitta optimal kondomstorlek) var medellängden 14.15 cm med en standardavvikelse SD på 2.66, och omkretsen 12.23 med SD 2.23. Så med en omkrets på 11cm är du inom normalintervallet (+-1SD) eller annorlunda uttryckt, 29% av män har smalare kuk än du. Så särskilt ovanligt smal är du knappast.

Det är ingen direkt tröst när den grava majoriteten tjejer föredrar en som ligger över medlet. Det är lite fascinerande hur naturen har lyckats att skapa de flesta männen så skevt sett till kvinnans sexuella preferenser.
  • Anonym (Cuck)
    Anonym (normalt) skrev 2021-11-03 15:52:08 följande:

Källa:

Erect Penile Length and Circumference Dimensions of 1,661

Sexually Active Men in the United States

J Sex Med 2014;11:93?101

Jag tror inte heller att kukförlängare gör så stor skillnad för omkretsen.

Tro gör man i kyrkan. Min resa är en helt ovetenskaplig test och innebär det att jag får en större kuk är det otroligt. Om jag inte får det, so be it!
Svar på tråden Penisförlängare