Inlägg från: Anonym (Gör slut) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Gör slut)

Otrogen sambo

Snälla gör slut. Har förlåtit min sambos otrohet och jag ångrar det varje dag. Det har gått ett år och han kämpar verkligen men jag tänker på otroheten varje dag ändå och känner hur jag börjar tappa känslor. Ångrar att jag lät honom komma undan med det, och önskar att jag tog mig själv först så fort jag fick veta det.

Han förstörde allt pga ett val, han visste vad han gjorde. Det är ett medvetet val att vara otrogen och du hade likaväl kunnat vara den otrogna, men du valde att ha respekt för honom och er. Om han brydde sig hade han aldrig satt sig själv i en riskzon att förlora dig. Gå inte på hans ursäkter och lämna bara.

• Anonym (Gör slut)
    Ordinär Man skrev 2021-11-04 14:59:12 följande:

Du får väl inte att du inte kan ge honom allt alltid. Nu är du för tillfället mycket upptagen med annat, och kan säkert förstå att han har behov. Det kommer säkert tid när du har mer behov av närhet och uppmärksamhet, och han kommer säkert att gengälds den förståelse du förhoppningsvis kommer att visa honom.

Men lägg av. Vad är det här för bebismentalitet. Vuxna människor pratar med varandra om de är missnöjda, inte springer till andra kvinnor.
Svar på tråden Otrogen sambo