Inlägg från: Robert 558 |Visa alla inlägg
  • Robert 558

Otrogen sambo

Helt klart otrohet, det är allt man inte kan göra med partnerns vetskap och där det finns en tredje person inblandad. 
    Det är inte på något sätt ditt fel, helt och hållet din sambos beslut att gå över gränsen.

Men jag tycker ändå ni ska ge det en chans. Ni är relativt unga och har levt ihop ett tag, så grundtryggheten borde finnas. Ta detta som ett wake up call för er båda. Börjar ni prata med varandra på riktigt, så tror jag ni har goda möjligheter att denna händelse kan föra er samman, närmre än vad ni är idag. 

Ta gärna hjälp, så ni inte hamnar i rollerna av att vara försvarande och den anklagade. Jag rekommenderar Mindler, där erbjuds samtalsterapi för 100 kr/person och tillfälle, som är 50 minuter. Tro mig, väl investerade pengar och tid. 

Lycka till.

• Robert 558
    Anonym (E) skrev 2021-11-04 08:56:32 följande:

Det här är bara en tjej, men hon lär inte vara den enda han chattat med på Tinder. Har du ens fått se hur många han matchat mot eller chattat med, har du fått se hans app, innan han hunnit radera allt annat han håller på med? Har du läst hans presentation t ex? Jag är så trött på att höra mäns ursäkter om att de söker uppmärksamhet, sånt jävla skitsnack. De är ute efter att vara otrogna och inget annat, och som i ditt fall, ja han kan ha varit otrogen sedan dag ett, det vet du inte. Det var den här gången du kom på honom, vad hade hänt annars, vad händer nästa gång han lägger ansvaret för sin otrohet på dig? Glöm honom. Du är värd mer.

Vill bara uppmärksamma dig på att det här med söka uppmärksamhet är lika vanligt hos kvinnor, alltså inget manligt fenomen. Otrohet handlar inte om vilket kön man tillhör. 
  • Robert 558
    Anonym (E) skrev 2021-11-04 10:24:11 följande:
    Tack för din mansplaining Robert.
    Det var så lite...Jag är så trött på att höra kvinnors ursäkter om att de söker uppmärksamhet, sånt jävla skitsnack. Så jag tänkte vi kunde reda ut att det krävs två för en tango, ogillar att hamna i ett fack. Det här handlar inte om att vara man eller kvinna, utan mer om vilket egoistiskt svin man förmår sig att vara, oavsett kön. 
Svar på tråden Otrogen sambo