• Anonym (Varför)

    Hon vill inte ha sex

    Varit tillsammans med min tjej i snart 1 år men hon vill nästan aldrig ha sex. Frågar varför men hon svarar bara att hon inte vet varför, hon är inte sugen helt enkelt. Hon vill inte ens duga av mig eller runka av mig när jag är sugen. Känns så ledsamt. Vad gör man?!

  • Svar på tråden Hon vill inte ha sex
  • Anonym (loris)

    Alla har olika hög sexlust.

    Ni har bara varit ihop 1 år, vänj dej eller gå isär.

  • Anonym (Varför)
    Anonym (loris) skrev 2021-11-04 16:43:05 följande:

    Alla har olika hög sexlust.

    Ni har bara varit ihop 1 år, vänj dej eller gå isär.


    Ja det förstår jag, men hon vill aldrig ha sex.
  • Anonym (Evigt)

    Vill du fortsätta med ett sånt förhållande.? Att ha sex ingår oftast när man är kär...

    Kanske dags att bryta upp?

  • Anonym (Evigt)
    Erinyh123 skrev 2021-11-04 16:41:35 följande:

    Gör något romantiskt av saken då.


    Det lär inte hjälpa...vill man inte knulla i ett sånt nytt förhållande så är det nog kört.
  • Anonym (Gör slut)
    Anonym (Varför) skrev 2021-11-04 16:31:08 följande:

    Varit tillsammans med min tjej i snart 1 år men hon vill nästan aldrig ha sex. Frågar varför men hon svarar bara att hon inte vet varför, hon är inte sugen helt enkelt. Hon vill inte ens duga av mig eller runka av mig när jag är sugen. Känns så ledsamt. Vad gör man?!


    Gör slut. Hon kommer aldrig att ändra sig
  • Anonym (Varför)

    Nej jag tänker inte göra slut med min tjej bara för att hon inte vill ha sex. Då får jag väl sköta det själv i sådana fall. Herregud, gör folk slut med en partner de älskar för att de inte får sex?

  • Anonym (qq)

    Ville hon inte ha sex i början heller? Då är hon nog en person som inte har så hög sexdrift. Då är det svårt att "vilja" ha sex. 

    Och ja TS, det finns någon rätt många som till slut ger upp och lämnar sin partner om inte sexlivet fungerar. Om man tex vill ha barn behöver man ha sex, bara en sån sak. 

  • Anonym (Evigt)
    Anonym (Varför) skrev 2021-11-04 16:53:37 följande:

    Nej jag tänker inte göra slut med min tjej bara för att hon inte vill ha sex. Då får jag väl sköta det själv i sådana fall. Herregud, gör folk slut med en partner de älskar för att de inte får sex?


    Ja. Att älska innebär för troligen de flesta att ha sex med den man är kär i. Jag skulle inte hinna börja älska en man som inte vill ha sex med mig.
  • Anonym (Varför)
    Anonym (Evigt) skrev 2021-11-04 17:02:53 följande:

    Ja. Att älska innebär för troligen de flesta att ha sex med den man är kär i. Jag skulle inte hinna börja älska en man som inte vill ha sex med mig.


    Ok det var märkligt! Jag älskar ju min tjej trots att hon inte vill ha sex
Svar på tråden Hon vill inte ha sex