• nomina

BIM December 2021

Mensen som senare än väntat så bim 3/12 för min del. Detta ska bli vårt första försök till bebis!

3/12 nomina (första försöket, första barnet)

• Svar på tråden BIM December 2021
  • klasson1999
    Tyrande skrev 2021-11-30 13:28:30 följande:

Förlåt för spam men anledningen till att jag testade igen idag är för att jag känner som små stickande menssmärtor i magen. Kan det vara pga ägglossningen? Kan man verkligen känna av det? Har läst så mycket att man kan och inte kan känna det. 

Man kan absolut känna av ägglossning. Jag har mer ont vid ägglossning än mens.
    Messo skrev 2021-11-30 20:51:52 följande:

Shit alltså! :D

WOAH!! Stort grattis! Shit vad alla plussar idag :O
  • nomina
    Messo skrev 2021-11-30 20:51:52 följande:

Shit alltså! :D

//

GRATTIS!! OH vi är många som plussar nu, helt underbart! Blir tårögd...igen! :')
  • LillaGry
    Pepsin skrev 2021-11-30 21:33:54 följande:

Gahhh denna väntan mellan äl och bim. Alltid lika jobbig

Jag håller med, jag blir helt knäpp i huvudet. Jag hade ägglossning igår så än är allt ganska lugnt men efter helgen vet jag att jag kommer förvandlas till en galen människa. När har du bim?
  • klasson1999
    Pepsin skrev 2021-11-30 21:33:54 följande:

Gahhh denna väntan mellan äl och bim. Alltid lika jobbig

Håller med dig. Det ända jag kan tänka på är BIM just nu. Och den ligger 12 dagar fram ? man blir galen
  • Ellobi

Så där då. Då var "liggveckan" över för den här svängen . Vi har då gjort vad vi kunnat för att maxa chansen att det tar sig.

Vad roligt att läsa om er som fått plus - stort grattis till er <3

Har BIM den 12 december och håller tummarna på ett plus till jul för oss andra

• klasson1999
    Ellobi skrev 2021-12-01 08:39:11 följande:

Så där då. Då var "liggveckan" över för den här svängen . Vi har då gjort vad vi kunnat för att maxa chansen att det tar sig.

Vad roligt att läsa om er som fått plus - stort grattis till er <3

Har BIM den 12 december och håller tummarna på ett plus till jul för oss andra

Samma här! Har också bim den 12 hehe. Ska bli spännande
  • Fyyyyran

Hade äl för en vecka sedan. Fick inte till det som vi ville med liggandet. Blev en gång förra lördagen, 20/12 och en gång på tisdagen 23/11. Äl onsdag 24/11eller torsdag 25/11enligt två olika appar. Hade velat ligga mer för att maxa chanserna, men det låser sig för min man. Eller han är inte tillräckligt sugen och tycker synd om sig själv. Jag tycker han är fjantig. Vill inte sura och bråka, men det är svårt kan jag säga när jag blir sjukt frustrerad!

Får väl se om det tog sig. Bim om 8 dagar 9/12 enligt appar. Funderar på att testa på lördag....Så jag har något att göra under denna seeega väntan, hahaha

Grattis till alla som plussat <3

• svansmamman
    Fyyyyran skrev 2021-12-01 12:47:45 följande:

Hade äl för en vecka sedan. Fick inte till det som vi ville med liggandet. Blev en gång förra lördagen, 20/12 och en gång på tisdagen 23/11. Äl onsdag 24/11eller torsdag 25/11enligt två olika appar. Hade velat ligga mer för att maxa chanserna, men det låser sig för min man. Eller han är inte tillräckligt sugen och tycker synd om sig själv. Jag tycker han är fjantig. Vill inte sura och bråka, men det är svårt kan jag säga när jag blir sjukt frustrerad!

Får väl se om det tog sig. Bim om 8 dagar 9/12 enligt appar. Funderar på att testa på lördag....Så jag har något att göra under denna seeega väntan, hahaha

Grattis till alla som plussat <3

Jag förstår din man på ett sätt då det säkert kan bli en väldig press att prestera vilket gör att det låser sig. Kan ni inte testa ligga lite oftare nu och då istället och så säger du inte till att "nu är det skarpt läge" när du har ägglossning utan ligger på som tidigare under cykeln? Jag hade själv inte klarat av att bara ligga helt mekaniskt bara när jag har ägglossning, för mig skulle all lust försvinna då. 

Jag hoppas att det tog sig ändå, en gång kan ju räcka för att bli gravid. Hjärta
Svar på tråden BIM December 2021