BIM December 2021
Mensen som senare än väntat så bim 3/12 för min del. Detta ska bli vårt första försök till bebis!
3/12 nomina (första försöket, första barnet)
Mensen som senare än väntat så bim 3/12 för min del. Detta ska bli vårt första försök till bebis!
3/12 nomina (första försöket, första barnet)
Hade äl för en vecka sedan. Fick inte till det som vi ville med liggandet. Blev en gång förra lördagen, 20/12 och en gång på tisdagen 23/11. Äl onsdag 24/11eller torsdag 25/11enligt två olika appar. Hade velat ligga mer för att maxa chanserna, men det låser sig för min man. Eller han är inte tillräckligt sugen och tycker synd om sig själv. Jag tycker han är fjantig. Vill inte sura och bråka, men det är svårt kan jag säga när jag blir sjukt frustrerad!
Får väl se om det tog sig. Bim om 8 dagar 9/12 enligt appar. Funderar på att testa på lördag....Så jag har något att göra under denna seeega väntan, hahaha
Grattis till alla som plussat <3
Hej ny här hos er :) nc benräftade äl för 3 dagar sedan så bim borde vara 12te för mig med, dagdrömmer lite här om att jag plussar men håller det hemligt och på julaftonsmorgonen frågar sambon om dottern har en fin tröja som det står "storasyster" på haha
Hej ny här hos er :) nc benräftade äl för 3 dagar sedan så bim borde vara 12te för mig med, dagdrömmer lite här om att jag plussar men håller det hemligt och på julaftonsmorgonen frågar sambon om dottern har en fin tröja som det står "storasyster" på haha
Tror du att du kan hålla dig såå länge?
Min man jobbar borta på veckorna och jag tog ett test i måndags (och igår, idag och troligen imorgon) men jag håller på att spricka för att få berätta!
Han ska få ett paket m positivt test + tshirt som det står "this tee belongs to dad & greatest dad in the universe" men han kommer hem KANSKE imorgon eller som senast på fredag...tiden kryper fram!
Men idén är rolig! :))
Troligen inte haha!
Han får isf present tidigare ????
Jag har molvärk idag men det är alldeles för tidigt att känna något
Jag VET att det är tidigt nu? MEN, jag har bim 12-12. När ska man börja testa? Jag har två cleablue vanliga hemma + ett digitalt.
Jag är sååå ivrig. 8:e försöket.
Denna månaden har vi kört bisolvonmetoden + vitaminer. Och kört all in med sexandet.
När tycker ni jag ska börja testa? Hehehehe
Jag VET att det är tidigt nu? MEN, jag har bim 12-12. När ska man börja testa? Jag har två cleablue vanliga hemma + ett digitalt.
Denna månaden har vi kört bisolvonmetoden + vitaminer. Och kört all in med sexandet.
Jag hade molvärk hela tiden efter äl som aldrig riktigt gick över. Vi sov dock i en liten oskön säng och kort därpå reste vi och blev sittandes i många timmar så kanske mer kom från där. Men jag plussade ju!
Förra veckan drömde jag att jag plussade och grav.testet visade tvillingar, hoppas på en sanndröm!
Med en liten tjej hemma kan jag tänka mig att det finns lite julkul och snöbus att underhålla sig med i väntan på bim.
Jag va på jobbintervju idag och känner att ett smått illamående börjar infinna sig, men det gick bra ändå! :p