• nomina

BIM December 2021

Mensen som senare än väntat så bim 3/12 för min del. Detta ska bli vårt första försök till bebis!

3/12 nomina (första försöket, första barnet)

• Svar på tråden BIM December 2021
  • känslobomb
    klasson1999 skrev 2021-12-05 16:07:17 följande:

Har du bild? Hehe är också testoman.. har bim om 7 dagar. Tänkte kanske testa 4 dagar innan

Nej min kamera på telefonen är sönder.. men min sambo såg strecket också!
  • evelinagra1

Var det i denna gruppen det var några som hade svamp? Vad hade ni för symtom på det? Jag har aldrig haft det innan så vet inte hur det känns haha.. jag har iallafall mycket flytningar, får typ byta trosor 2 gånger om dagen, emellan åt kliar det på insidan av blygdläpparna och har lite molvärk i nedre delen av magen?

• Sanlin90
    evelinagra1 skrev 2021-12-05 17:53:04 följande:

Var det i denna gruppen det var några som hade svamp? Vad hade ni för symtom på det? Jag har aldrig haft det innan så vet inte hur det känns haha.. jag har iallafall mycket flytningar, får typ byta trosor 2 gånger om dagen, emellan åt kliar det på insidan av blygdläpparna och har lite molvärk i nedre delen av magen?

Det va nog jag, verkade inte vara svamp nu utan torrhet men svamp.. det kliar och det är sådör kliigt så när du väl kliar känns det som du aldrig vill sluta det är helt galet kliigt sen kan man få flytningar som är lite vita gryn i.
  • evelinagra1
    Sanlin90 skrev 2021-12-05 18:03:00 följande:

Det va nog jag, verkade inte vara svamp nu utan torrhet men svamp.. det kliar och det är sådör kliigt så när du väl kliar känns det som du aldrig vill sluta det är helt galet kliigt sen kan man få flytningar som är lite vita gryn i.

Ja det där men att inte kunna sluta klia känner jag igen haha.. måste man behandla eller kan det gå över av sig självt?
  • klasson1999

Jag behöver råd tjejer!

Jag har bim på Söndag. Vågar man ta ett testa tidigt test imorgon? HJÄLP

• evelinagra1
    klasson1999 skrev 2021-12-05 19:09:42 följande:

Jag behöver råd tjejer!

Jag har bim på Söndag. Vågar man ta ett testa tidigt test imorgon? HJÄLP

Kanske liiite tidigt men har du flera tester hemma så kör!!
  • klasson1999
    evelinagra1 skrev 2021-12-05 19:14:29 följande:

Kanske liiite tidigt men har du flera tester hemma så kör!!

Jag har ett testa tidigt! Tänkte för -känslobomb fick ett svagt streck idag och hon är på ÄL+6 :O
  • evelinagra1
    klasson1999 skrev 2021-12-05 19:36:15 följande:

Jag har ett testa tidigt! Tänkte för -känslobomb fick ett svagt streck idag och hon är på ÄL+6 :O

Jag tänkte testa på fredag då är jag på äl+9 tror jag!
  • känslobomb
    klasson1999 skrev 2021-12-05 19:36:15 följande:

Kan ju bara varit ett spökstreck.. man vet ju aldrig. Någon som vet om man brukar få det med gravidkollens testa tidigt stav?
Svar på tråden BIM December 2021