• nomina

BIM December 2021

Mensen som senare än väntat så bim 3/12 för min del. Detta ska bli vårt första försök till bebis!

3/12 nomina (första försöket, första barnet)

• Svar på tråden BIM December 2021
  • Viicviic

Hej!

Hoppar in här

Fick världens äckligaste akut diarré hela lördag natten mot söndagen. Lite feber sen gick det över och illamående är konstant. Fortfarande illamående idag och lite lös i magen men känner mig frisk. Det var nog magsjuka men känner mig ovanligt konstigt.

Trött, mörkare och stickningar i bröstvårtor, ont i magen/sidorna och molvärk i tjejmagnet konstant. Ingen aptit heller! kan ju bli så efter magsjuka men vem vet...så jobbigt och vänta. Någon av er som fått diarré eller lös i magen?

• Viicviic
    Viicviic skrev 2021-12-07 09:19:01 följande:

Hej!

Hoppar in här

Fick världens äckligaste akut diarré hela lördag natten mot söndagen. Lite feber sen gick det över och illamående är konstant. Fortfarande illamående idag och lite lös i magen men känner mig frisk. Det var nog magsjuka men känner mig ovanligt konstigt.

Trött, mörkare och stickningar i bröstvårtor, ont i magen/sidorna och molvärk i tjejmagnet konstant. Ingen aptit heller! kan ju bli så efter magsjuka men vem vet...så jobbigt och vänta. Någon av er som fått diarré eller lös i magen?

Sura uppstötningar och lite halsbränna har jag också! BIM-6 idag
  • Viicviic
    evelinagra1 skrev 2021-12-06 22:39:21 följande:

Är det verkligen möjligt att må illa på äl + 6 eller håller jag på att bli galen??

Jag började må jätte illa äl + 5 så det är möjligt!
  • Fyrklöverns
    FluffigaMoln skrev 2021-12-06 09:33:19 följande:

Någon som har fått urinvägsinfektion när ni har försökt skaffa barn? Hur har ni gjort med att söka vård?

Jag har nu haft uvi i en vecka och den verkar inte ge sig. Jag har BIM någonstans mellan idag och torsdag och jag är skeptisk till att kontakta vården för jag har läst att antibiotika kan påverka ett foster.

Jag rekommenderar att du söker vård och får behandling. Urinvägsinfektion ger ökad risk för missfall. Därför tar man alltid urinprov på all gravida och behandlar med antibiotika om det är positivt, oavsett om man har symtom eller ej.
  • Fyrklöverns

Fick en ljusbrun/ljusrosa flytning idag, undrar om det är mensen som är tidig eller om det kan vara något på gång. Hade lite kramper igår och idag, fick svaga svaga streck på tidiga tester i helgen men strecken har avtagit. Kan ju vara en kemisk? Tempen håller sig stadigt förhöjd. Får se hur det går i dagarna :)

• evelinagra1
    Viicviic skrev 2021-12-07 09:51:40 följande:

Jag började må jätte illa äl + 5 så det är möjligt!

Spännande då håller vi tummarna!!
  • klasson1999
    Sanlin90 skrev 2021-12-07 14:06:33 följande:

Jag tog ett testa tidigt på em urin och ser något svagt : o

När har du bim?
  • Sanlin90
    klasson1999 skrev 2021-12-07 14:25:05 följande:

När har du bim?

På söndag, äl+8 bim-6 idag

Det syns på bild men säkert inte på fl..

• Ellobi
    Sanlin90 skrev 2021-12-07 14:06:33 följande:

Jag tog ett testa tidigt på em urin och ser något svagt : o

Hoppas hoppas!
Svar på tråden BIM December 2021