BIM December 2021
Mensen som senare än väntat så bim 3/12 för min del. Detta ska bli vårt första försök till bebis!
3/12 nomina (första försöket, första barnet)
Mensen som senare än väntat så bim 3/12 för min del. Detta ska bli vårt första försök till bebis!
3/12 nomina (första försöket, första barnet)
Åh, får höra massa historier från alla som lutar åt det bra .
Så glad att det har gått bra för dig, verkligen <3.
Hade du kvar viruset och cellförändringarna efter andra kollen?
Vi har bestämt oss för att inte skydda oss när vi har sex, men att vi inte ska satsa stenhårt på bebis. ( om jag inte redan är gravid haha)
Har fått småsköljar av illamående ikväll som kommit o gått, känner inte igen det här hoppas inte magsjuka..
Ååh, den här väntan...
Jag börjar bli väldigt nervös, min app "Ptracker" sa att jag skulle ha mens i måndags (har haft den appen i alla år och det brukar stämma ganska bra) Flo skaffade jag för ca 2 månader sedan (har lagt in alla tidigare menscykler) och den säger att jag ska ha mens imorgon.
Har än så länge bara haft jättelite molvärk, ingen direkt pms. Brukar annars ha ganska jobbig sådan. Skulle ni tagit ett test imorgon bitti eller väntat till efter helgen när mensen definitivt borde dykt upp?
Ååh, den här väntan...
Jag börjar bli väldigt nervös, min app "Ptracker" sa att jag skulle ha mens i måndags (har haft den appen i alla år och det brukar stämma ganska bra) Flo skaffade jag för ca 2 månader sedan (har lagt in alla tidigare menscykler) och den säger att jag ska ha mens imorgon.
Har än så länge bara haft jättelite molvärk, ingen direkt pms. Brukar annars ha ganska jobbig sådan. Skulle ni tagit ett test imorgon bitti eller väntat till efter helgen när mensen definitivt borde dykt upp?
Nu känner jag att det är kört iaf, bim på söndag och testen visar noll
Jag hade nog inte kunnat hålla mig sålänge, men är du gravid så kommer du fortfarande vara gravid nästa vecka.
Hej, hoppar in i här i tråden.
31år, har försökt under hösten, första barnet.
BIM 21 december. ÄL för ett par dagar sen, så nu är det bara att vänta...
Nu när det är första försöker så vet man inte om man känner av sin kropp mycket mer än vanligt eller om man faktiskt har symtom som kan vara graviditet.. Utöver illamående och sura uppstötningar så har jag nu börjat få besvär av spontana näsblödningar som jag aldrig har haft tidigare, vaknade i morse med att kudden hade lite blod på sig. Enligt dom appar jag har så har min BIM flyttas fram till 15/12 (??????). Förstår inte varför hahaha, men bra att man kan testa sig lite tidigare. Jag har köpt hem ett Clearblue ultratidigt graviditetstest men jag vet inte om jag vågar använda det då jag har hört så mycket om falska spökstreck mm.. Annars har jag köpt hem clearblue advanced graviditetstest där man kan se veckor mm så dom kan jag eventuellt testa med på onsdag nästa vecka.
Tvärnegativt idag, känner mig ute för räkning den här månaden nu, bim på söndag...

Såhär ser tempen ut
Det kör i magen som bara den just nu. Tre dagar kvar till BIM och kanske är det bara PMS som spökar. Hur kände ni som plussat dagarna innan BIM? Kändes ni nåt annorlunda mot hur det brukar vara vanligtvis innan mens eller var testet det som var beviset?