• Anonym (Anonym)

Dilemma relation

exandthecity skrev 2021-11-11 14:07:04 följande:

vem fan är gift med sitt livs kärlek

Inte gift, men lever med mitt livs kärlek sedan 11 år tillbaka.. varför skulle man gifta sig/leva med någon som man inte iaf tror är det?
  • Anonym (Anonym)

Ledsen att behöva säga det men tror du inte att det blir vardag med den andra killen också? Allt är ju nytt, spännande och attraktionen är stark för det är något nytt och outforskat kanske.. det är inte grönare på andra sidan osv.. man är liksom inte nykär hela livet.

Bryt upp med din sambo och låt honom få chansen att finna lyckan med någon annan, ego att låta honom tro att du älskar honom medens du flörtar med någon annan. Snart går det ett steg längre..

• Anonym (Anonym)
    Anonym (barnens beskyddare) skrev 2021-11-11 19:41:21 följande:

Ingen som tänker på de stackars barnen i detta drama...som vanligt!

Inga barn vill att mamma och pappa ska skiljas och INGA barn vill vara varannanveckasbarn....

Ta tag i din relation.

Bestäm dig bara att klara av det tills barnen flyttat och klarar sig själv.Sen kan du sväva ut och leva för romantiken.

Såklart inga barn vill leva med separerade föräldrar men barn mår inte heller bra där relationen inte är bra. Barn läser av, känner in och förstår betydligt mer än vad vi tror. Nu vet vi ju iofs för lite om just det för att kunna uttala oss. Barn mår inte alltid bäst i en kärnfamilj.

Är själv skilsmässobarn med bonussyskon, halvsyskon och vet precis hur det är att åka fram och tillbax. Men kan säga att jag är så enormt glad att min mamma och pappa delade på sig. Även om uppbrottet kunde vart bättre. Min älskade mamma som blev lämnad fick träffade värdenas finaste man som är mer som min pappa än min biologiska någonsin kan bli.
Svar på tråden Dilemma relation