• Anonym (Suck!)

    Är alla killar skit??

    Träffat en kille nu ett par månader som jag trodde var schysst och snäll. Igår började vi prata om sex och kom in på oralsex och att jag gärna får testa det på honom. Blir så less, trodde han var en reko kille men varför måste han ha oralsex?! Vad är det för fel på dagens män?!

  • Svar på tråden Är alla killar skit??
  • Anonym (lll)
    Anonym (Suck!) skrev 2021-11-18 16:12:41 följande:

    Träffat en kille nu ett par månader som jag trodde var schysst och snäll. Igår började vi prata om sex och kom in på oralsex och att jag gärna får testa det på honom. Blir så less, trodde han var en reko kille men varför måste han ha oralsex?! Vad är det för fel på dagens män?!


    ok, dåligt försök till skojtråd. 
  • Anonym (Kia)

    Det finns få bra män därute. Mest incels och dom som orsakade Metoo.
    Kvinnor är bättre. Dejta kvinnor.

  • Anonym (Suck!)
    Anonym (Kia) skrev 2021-11-18 16:42:21 följande:

    Det finns få bra män därute. Mest incels och dom som orsakade Metoo.

    Kvinnor är bättre. Dejta kvinnor.


    Ja jo, jag vill dock ha barn så känns lättare att dejta en kille då.
  • Anonym (Rolle)
    Anonym (Suck!) skrev 2021-11-18 16:12:41 följande:

    Träffat en kille nu ett par månader som jag trodde var schysst och snäll. Igår började vi prata om sex och kom in på oralsex och att jag gärna får testa det på honom. Blir så less, trodde han var en reko kille men varför måste han ha oralsex?! Vad är det för fel på dagens män?!


    Känns som du blivit utsatt för ett övergreppsförsök?Ta dig ur medans tid finns. Hand/Hjärta. Ta hand om dig sis 
  • Anonym (Kia)
    Anonym (Suck!) skrev 2021-11-18 17:03:06 följande:
    Ja jo, jag vill dock ha barn så känns lättare att dejta en kille då.
    Lättare? Det är ju du som kommer få ta hand om allt med barn och hem sedan.
  • Anonym (Självklart)

    Absolut är alla vi killar skit och kommer att bli bortvalda för all framtid.
    Härmed konstateras att mänskligheten kommer att dö ut - långsamt men säkert.
    Antingen är det fel på "alla" tjejer eller så är det fel på "alla" killar.
    Rätt fantastiskt att mänskligheten överlevt så pass länge kan man tycka....

  • Mimosa86
    Anonym (Suck!) skrev 2021-11-18 16:12:41 följande:

    Träffat en kille nu ett par månader som jag trodde var schysst och snäll. Igår började vi prata om sex och kom in på oralsex och att jag gärna får testa det på honom. Blir så less, trodde han var en reko kille men varför måste han ha oralsex?! Vad är det för fel på dagens män?!


    Fattar inte. Ni pratade om sex. Kom in på oralsex och han hintade om att du gärna får testa det på honom.

    I min värld är det något flirtigt. Hur kan du bli stött över det? Han försöker visa att han är sexuellt attraherad av dig.

    Men du är inte sugen på honom? Eller vad var det som gick fel?
  • Lenin1958

    Nej det är vi inte. Men det är 99,9% som förstör för oss andra

  • Anonym (Självklart)
    Lenin1958 skrev 2021-11-18 20:32:39 följande:

    Nej det är vi inte. Men det är 99,9% som förstör för oss andra


    Verkar så .... vi som uppskattar både vår kvinna och förhållandet och faktiskt vill att det ska funka. Älskar och tar hand om och försöker få allt att faktiskt fungera.
    Är vi unika? 
    Haha, man är väl i promillegruppen då!
  • Anonym (Kia)
    Mimosa86 skrev 2021-11-18 20:31:34 följande:
    Fattar inte. Ni pratade om sex. Kom in på oralsex och han hintade om att du gärna får testa det på honom.

    I min värld är det något flirtigt. Hur kan du bli stött över det? Han försöker visa att han är sexuellt attraherad av dig.

    Men du är inte sugen på honom? Eller vad var det som gick fel?
    Tjejer sänder ut såna signaler, för det e allt ifrån gifta män, till kompisars män osv som stöter på dom o tjejer tycker att det e skit jobbigt. I tjejers ögon så har männen visat sig vara svin o hur ska en tjej kunna lita på en man då????
Svar på tråden Är alla killar skit??